در راستای کاهش صف های طولانی گاز در زاهدان؛

توزیع سیلندرهای گاز مایع در دوشیفت

11 آذر 1397 ساعت 8:00

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع فرمانداری زاهدان گفت: مصرف روزانه گاز مایع در زاهدان به طور متوسط 150 تن است اما در روزهای اخیر با افزایش تقاضا این میزان به 200 تن افزایش یافته است.


به گزارش زاهدنیوز، نجاری در تشریح بر فوق افزود: با توجه به افزایش تقاضا و به منظور کاهش صف های طولانی از این پس ،توزیع سیلندرهای گاز مایع در این شهر ، در دو شیفت انجام می شود.
وی گفت: شرکت های توزیع کننده گاز مایع در این شهر باید کار توزیع گاز را از ساعت 6:30 آغاز کنند و تا ساعت 19 مشغول خدمت رسانی به مردم باشند.
این مسئول با بیان اینکه در روز جمعه نیز این شرکت ها موظف به خدمت رسانی شده اند، ادامه داد: میدان سربازان گمنام زیباشهر، میدان کارگر انتهای خیابان آزادی شمالی و میدان امام رضا(ع) در بلوار بهداشت سه محل تعیین شده در شهر زاهدان برای توزیع ایستگاهی سیلندر گاز مایع هستند.
معاون فرماندار از شهروندان خواست برای تهیه گاز فقط به این سه محل مراجعه کرده و از تجمع در مقابل شرکت های توزیع کننده خودداری کنند .
وی تصریح کرد: دلیل کمبود گاز مایع در این شهرستان مشکل فنی ایجاد شده در ریل قطار و تاخیر در رسیدن واگن حامل گاز به این شهرستان بود که البته در این میان افزایش تقاضا با توجه به سرمای زودرس در مرکز استان نیز مزید بر علت شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56648

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcivqaw.t1aq52bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir