در مراسم گرامیداشت سوم خرداد عنوان شد؛

سوم خرداد ایام الله فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است/آزادسازی خرمشهر روحیه ای مضاعف به رزمندگان بخشید

3 خرداد 1399 ساعت 14:18

حسین الماسی گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند، خرمشهرها در پیش است و امروز می بینیم که این فرمایش محقق شده و با شیوع کرونا بسیاری از مدعیان تکنولوژی در غرب و امریکا در وضیت وخیمی به سر می برند.


به گزارش  زاهدنیوز،مراسم گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان برگزار شد.

سردار حسین الماسی فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: سوم خرداد به عنوان روز پایمردی و ایستادگی و روز مقاومت نامگذاری شده، خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس پس از 25 روز تلاش شبانه روزی به پیروزی رسید و این پاره تن ایران اسلامی را به میهن بازگردانده شد.


وی افزود: داشتن روحیه مقاومت و پیروی از قرآن و اسلام و دفاع جانانه مردم خرمشهر سبب پیروزی مردم در این جنگ نابرابر شد، آزادسازی خرمشهر سبب شادی معنوی در رزمندگان و مردم بود اما پس از موفقیت کامل و آزادسازی خرمشهر بسیاری از بدخواهان شروع به بهانه جویی کردند که چرا با ازادی خرمشهر، جنگ باید ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: شعار رژیم بعثی این بود که آمده ایم بمانیم همانند شعاری که داعش پس از ورود به عراق در پیش گرفته بود و برای همیشه نابود شد، انحراف تکفیری ها تا جایی است که اگر پیامبر اکرم الان مبعوث شوند علیه ایشان شمشیر می کشند.




وی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌ها عنوان کردندکه «خرمشهرها در پیش است؛ تاکید کرد:رهبر انقلاب بارها فرمودند، خرمشهرها در پیش است و امروز می بینیم که این فرمایش محقق شده و با شیوع کرونا بسیاری از مدعیان تکنولوژی در غرب و امریکا در وضیت وخیمی به سر می برند.

سردار حسین الماسی اذعان کرد: حماسه خرمشهر کتاب قطوری است که از سطر به سطر آن رایحه الهی ، انسانی و آزادگی به مشام می رسد و راه شهیدان را یاداوری می کند سوم خرداد ایام الله فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است چراکه در این روز نه تنها خرمشهر آزاد شد بلکه دسیسه های خود فروختگان نقش برآب شد.

وی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر روحی مضاعف به رزمندگان بخشید و سبب مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی شد، رمز پیروزی در آزادسازی خرمشهر و پس از آن در چهار موضوع خلاصه می شود، رهبری امام خمینی(ره) و پس از ایشان درایت رهبر معظم انقلاب، فرهنگ ولایتمداری مردم، تمسک فرماندهان، رزمندگان و مردم از فرهنگ ناب اسلام و باورهای دینی و الهام گرفتن از نهضت عاشورا، وحدت و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب سبب ماندگاری انقلاب و رمز پیروزی در عرصه های مختلف است.


انتهای پیام//


کد مطلب: 58088

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcivuaw.t1avv2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir