در دومین روز سفر وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان؛

کلنگ آغاز عملیات احداث بیمارستان 500تخت خوابی زاهدان به زمین زده شد

3 دی 1397 ساعت 13:50

کلنگ آغاز عملیات احداث بیمارستان 500تخت خوابی زاهدان ظهر امروز به زمین زده شد.


به گزارش زاهدنیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم آغاز احداث عملیات ساخت بیمارستان 500تخت خوابی زاهدان که در حاشیه این شهر به زمین زده شد، گفت: در طی 40سالی که از پیروزی انقلاب های اسلامی می گذرد پیشرفت قابل توجهی در بخش بهداشت و درمان کشور داشته این و اعلام سازمان جهانی بهداشت نیز گواهی بر این مدعاست.
سید حسن قاضی زاده هاشمی با اشاره به شروع ساخت سه بیمارستان در سیستان و بلوچستان، افزود: با راه اندازی این بیمارستان ها شاهد بهبود وضعیت تخت های بیمارستانی در این استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه برای ساخت دو بیمارستان 540 تخت خوابی چابهار و ایرانشهر با تدابیر اندیشیده شده نگرانی مالی وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد: در کنار دولت خیران نیز برای ساخت و تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان زاهدان وزارت بهداشت را یاری کنند.
وی در ادامه از همکاری بسیار خوب روحانیون، علما و مراجع در حوزه بهداشت و درمان نظیر اجازه سقط جنین در مورد بیماری های صعب العلاج قدردانی کرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تلاش های خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سیستان و بلوچستان انجام شده اما همچنان باید تلاش کرد تا به بهترین سطح ممکن رسید.
علیم یارمحمدی افزود: خدمات رسانی در سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی جمعیت و بعُد مسافت دارای مشکلات خاص خود است که نیازمند توجه مسئولان مرتیط در این بخش می باشیم.
وی بر راه اندازی تسهیلات زایمانی و پایگاه های سلامت در حاشیه شهر زاهدان تاکید کرد.
شایان ذکر است عملیات ساخت بیمارستان 500 تخت خوابی حاشیه شهر زاهدان با اعتبار کلی 460 میلیارد تومان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و شماری از مسئولان استانی آغاز شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 56738

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcivyaw.t1aqp2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir