رئیس هیئت ووشو سیستان وبلوچستان خبر داد:

انصراف 3 کشور بخاطر حجاب در مسابقات بین المللی کذب است

29 تير 1395 ساعت 14:05

رئیس هیئت ووشو سیستان وبلوچستان خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر " اعتراض 3 کشور به حجاب اسلامی" را در مسابقات کذب عنوان کرد.


به گزارش زاهدانه، دقایقی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه تیم های ورزشی 3 کشور به دلیل حجاب اسلامی و شرایط عفاف و حجاب برای مسابقات وارد زاهدان نخواهند شد، منتشر شد.
در این خبر بیان شده است که طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود 9 کشور با ورزشکاران زن در مسابقات بین المللی ووشو بانوان عازم زاهدان شوند اما از آنجا که این مسابقات با رعایت تمام اصول اسلامی و با حجاب کامل برگزار می شود 3 تیم که با این شرایط مخالفت کرده بودند علی رغم اعلام حضور در گذشته، به  نشانه اعتراض از حضور در این مسابقات انصراف دادند.
در این خصوص خبرنگار زاهدانه در تماسی که با رئیس هیئت ووشو سیستان وبلوچستان داشت وی ضمن کذب بودن این خبر در انتشار آن در فضای مجازی بیان کرد: اعضای تیم ملی ووشو بانوان کشور برای شرکت در رقابت های بین المللی مشخص شدند که 6 نفر آن ها از استان سیستان وبلوچستان هستند.
عباس شیبک در این خصوص گفت: رقابت های بین المللی ووشو بانوان با عنوان جام صلح و دوستی با شرکت 2 تیم از ایران و ووشوکاران کشورهای هند، عراق، افغانستان و پاکستان 3 و 4 مرداد در مجموعه ورزشی امام علی (ع) زاهدان برگزار می شود.
وی علت عدم حضور برخی کشورها در این مسابقات را مشکلات مالی آنها عنوان کرد و افزود: علت اعتراض این کشورها موضوع حجاب نیست.
انتهای پیام/


کد مطلب: 51148

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcivzaw.t1az52bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir