در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی مطرح شد

احداث جاده در مناطق صعب العبور اولویت قرارگاه قدس/ رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است

18 بهمن 1395 ساعت 12:52

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم افتتاحیه 823 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در جنوب شرق با بیان اینکه تلاش های زیادی از سوی قرارگاه ها انجام شده است، گفت: یکی از رسالت های سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است.


به گزارش زاهدانه، صبح امروز در مراسم افتتاحیه 823 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در جنوب شرق فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر "سردار سید ضیاء الدین حزنی" با بیان اینکه همه رده های سپاه که در این خطه کشور در کنار ماموریت های ذاتی مانند دفاع و امنیت وظیفه دارند به بحث مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی نیز بپردازند، اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان چهار هزار و 656 پروژه مختلف توسط سپاه انجام می شود که از این تعداد دو هزار و 538 پروژه به اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفته است و دو هزار و 122 پروژه نیز در دست اجرا است که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی اهم این پروژه ها را شامل ۱۸۳مسجد، 28 واحد خانه عالم ، 312 گلخانه ،تسطیح و آبرسانی یک هزار و 157 هکتار از زمین های کشاورزی عنوان کرد و گفت: تکمیل 101واحد مدرسه، ساخت 4مدرسه، 15پروژه آبرسانی، احداث 17خوابگاه دانشجویی، 21واحد ورزشی رو باز و غیره نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جنوب شرق است.
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر با اشاره به هزینه بیش از ده میلیاردی نیروی زمینی سپاه برای فعالیت های غیرعمرانی در سیستان و بلوچستان افزود: به غیر از پروژه های عمرانی ده میلیارد و ۳۶۷میلیون تومان در فعالیت های غیر عمرانی به مثل زنان بد و بی سرپرست، تامین جهیزیه، توزیع لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و پوشش ایتام هزینه شده است.

رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این مراسم با بیان اینکه تلاش های زیادی از سوی قرارگاه ها انجام شده است، گفت: یکی از رسالت های سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه امروز پایه و اساس امنیت در جنوب شرق کشور فقرزدایی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی است، افزود: تاکنون اقدامات زیادی در این راستا انجام شده که این 823 پروژه تنها بخشی از آن به شمار می رود.

سپاه پاسداران پیشتاز در عمل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اقدامات سپاه در سیستان و بلوچستان افتخارآفرین است، بیان کرد: امروز سپاه پاسداران به جای آن‌که با حرف با مردم مواجه شود، پیشتاز عمل شده و در حوزه عمل به کمک مردم آمده است.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی تصریح کرد: امروز اقداماتی از جمله راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، درمان بیماران صعب‌العلاج، احداث راه‌های روستایی در دورافتاده‌ترین نقاط روستایی و دیگر برنامه‌های سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی در این خطه از کشور افتخارآفرین است.
وی در تکمیل مطلب خود ضمن گفتن خداقوت به تمام سبزپوشان سپاه پاسداران افزود: این خدمات در خطه‌ای از کشور صورت گرفته که مردم آن سال‌های طولانی درگیر فقر و دردمندی بوده‌اند و امروز شاهد شکوفایی سرزمین خود هستند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 54325

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdciwpaw.t1a5r2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir