معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان/ امید آفرینی و شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در اولویت کار باشد

10 تير 1398 ساعت 13:50

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت، رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.


به گزارش زاهدنیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات پیش از ظهر امروز در نشست استانی تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، افزود: مقاومت، رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده، ادامه داد: این بیانیه باید به یک باور عمومی و اعتقادی در بین مردم تبدیل شود، این بیانیه دارای متنی پر محتوا و عمیق می باشد که هر کس از آن فهم و درکی جدید به دست می آورد.

وی تاکید کرد: امید آفرینی، شکست محاصره تبلیغاتس دشمن و عدالت و مبارزه با فساد و تکیه بر اقتصاد مقاومتی از سرفصل های مهم بیانیه دون انقلاب و نقشه راهی برای مردم و مسئولان در سال 98 و در زمینه امورات فرهنگی به شمار می آید.

وی با مرور نکات بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان این مرز و بوم تاکنون با ترفندهای رسانه ای، ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی سعی در ضربه زدن و تخریب این نظام مقدس داشته اند که با هدایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان، آنان نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57287

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdciyraw.t1ayv2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir