جشنواره نشاط اجتماعی در مدارس حاشیه شهر زاهدان برگزار می شود

20 آبان 1398 ساعت 12:23

جانشین ناحیه ویژه سپاه زاهدان از برگزاری جشنواره نشاط اجتماعی ومسابقات فرهنگی، تربیتی و ورزشی به مناسبت هفته وحدت در مدارس حاشیه شهر زاهدان خبر داد.


حسین بدیع روشن در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اعظم(ص)، ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 و اداره ورزش و جوانان شهرستان در نظر دارد 3 جشنواره نشاط اجتماعی و مسابقات فرهنگی، تربیتی، ورزشی را در مدارس حاشیه زاهدان برگزار نماید.

جانشین ناحیه ویژه سپاه زاهدان با اشاره به اهداف این برنامه ادامه داد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترغیب دانش آموزان به ورزش، آموزش و آگاهسازی جلوگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی با منشا مواد مخدر از جمله اهداف این طرح می باشد.

وی افزود: آسیب های اجتماعی علاوه بر این که جمعیت حاشیه نشین را تحت تاثیر قرار داده، جمعیت سایر مناطق شهرستان را نیز درگیر کرده و متاثر از این آسیب ها هستند و شهرستان زاهدان به عنوان بزرگترین شهر حاشیه نشین کشور نیازمند برگزاری چنین برنامه هایی است.

بدیع روشن تصریح کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی با منشا مواد مخدرهمیشه مورد توجه و در دستور کارمسئولان شهرستان و به خصوص سپاه بوده است و با آموزش های درست به نوجوانان و جوانان و انجام فعالیت های فرهنگی تربیتی، می تواند زمینه کاهش رفتارهای پرخطر در مدارس حاشیه شهر زاهدان را فراهم کند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: به نفرات برتر مسابقات ورزشی هدایایی از قبیل کیف، کفش و گرمکن ورزشی و هدایای فرهنگی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/



کد مطلب: 57557

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdciywaw.t1ayw2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir