عاشقان دیروز،خودباختگان امروز

وبلاگ چفیه های بهشتی , 10 آذر 1393 ساعت 16:09

بسیجیان دیروز عشق راشرمنده کردند و فصل زیبایی در سلوک عرفانی پدید آوردندکه در متون رسمی جایی نداشت.


به گزارش زاهدانه ، وبلاگ چفیه های بهشتی نوشت:


بسیجیان دیروز عشق راشرمنده کردند و فصل زیبایی در سلوک عرفانی پدید آوردندکه در متون رسمی جایی نداشت..

اینک جای خالی این بزرگمردان راخود باختگانی پر کرده اند که یادشان رفته است که کجا نشسته اند و به کجا باید برسند؟!

عاشقانه می نویسیم شهدا بوده اند که زندگی را به ما ارزانی داده اند،شهدا بوده اند که با گذشتن از جان و مال هایشان در جهت دفاع از ناموس و مرز و بوم دفاع صادقانه ای و بدون ریاداشته اند.

شهدایی که می شناسیم و از آن ها آگاهی هایی داریم آیا دیده ایم برای حفظ میز ریاست ویا نام وشهرت به جبهه رفته باشند البته که اینگونه نیست.

عاشقان دیروز به گونه ای بوده اند ،سرشار از معرفت درونی وبصیرت که امام خمینی (ره)درباره شهید حسین فهمیده اینگونه فرمودند:«رهبر ما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد ها زبان و قلم ما بزرگتر است خود را زیرتانک دشمن انداخت و آن را منهدم و خود نیز شربت شهادت نوشید.»

اما خود باختگان امروزی....

خود باختگانی که خود را تنها در این دنیا می بینند و آینده ای که در انتظارشان نشسته است را نظاره نمی کنند،خود باختگانی که به عده ای دل بسته اند و فقط به فکر فرو رفته اند که شادی وخوش گذرانی جنس مخالفشان را فراهم آوردند بدون آن که بدانند برای اسلام چه خون ها در جهت حفظ ناموس ریخته شده است.

حال باید با خود بگوییم راهی که ادامه می دهیم راهی نیست که شهدا در هشت سال دفاع آن را پیموده اند ،اکنون درحالت جنگ نرم و رسانه می باشیم و با خود باید گفت که آنگونه که باکری ها و همت ها و زین الدین ها به شهات رسیده اند،ما نیز اینگونه باید خود را آماده ودرعرصه جنگ نرم قدم برداریم تا بتوانیم همانند آنان ازناموس و مرز و بوم خود دفاع کنیم.

آری دفاع فقط جنگ سخت و اسلحه و مهمات نیست اگرچه فقط سبک اسلحه ها تغییر کرده است اما بازهم مادر مقابل اسلحه هایی چون ماهواره و رسانه های بیگانه خواهیم ایستاد و دست دردست هم خواهیم داد تا شعاری که همیشه به آن پای بند بوده ایم و آن «بسیج لشکر مخلص خداست»را به قله های رفیعی به عنوان یک بسیجی در عرصه جنگ نرم برسانیم.


کد مطلب: 41301

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcizpa5.t1azu2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir