سیستان و بلوچستان فاتح دومین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور شد

7 ارديبهشت 1398 ساعت 10:50

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: تیم استان، فاتح دومین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور یادواره شهداء نیروی زمینی سپاه قدس در زاهدان شد.


عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: تیم ووشو کارگران سیستان و بلوچستان توانست با فعالیتهای خوب خود، فاتح دومین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور یادواره شهداء نیروی زمینی سپاه قدس در زاهدان شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به مناسبت هفته کار وکارگر و با حضور 18تیم درقالب 86 فایتر در 5و6 اردیبهشت ماه جاری در زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات، تیم های سیستان وبلوچستان با کسب 6مدال طلا، یک نقره و3برنز، اصفهان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره 2برنز، اردبیل با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز توانستند به ترتیب مقامهای اول تا سوم را بدست آورند.

شیبک با اشاره به اینکه این مسابقات در سالن شهید فهمیده مجموعه ورزشی 17 شهریور برگزار شد، خاطر نشان کرد: مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به ترتیب در وزن منفی 52 پویا آذرنگ از سیستان وبلوچستان، احمدرضا قاسمی از اصفهان، سیاوش غربال وند از قزوین و عمران کریمی از کرمانشاه کسب کردند.

وی تصریح کرد: در وزن منفی 56، رضاعظیمی از اردبیل، محمدمتین سرحدی از سیستان وبلوچستان، محمدامین ابوعلی از خوزستان و احمدرحمت زهی از سیستان وبلوچستان(ب) و در وزن منفی 60کیلوگرم نیز به ترتیب یاسرسالارزهی از سیستان وبلوچستان، وحید سلیمانی از آذربایجان شرقی، میلاد بابایی از زنجان و محمدامین بارکزهی از سیستان وبلوچستان(ب) حائز کسب مدال شده اند.

این مسئول گفت: در وزن منفی 65کیلوگرم علیرضا ریگی از سیستان وبلوچستان، سهند نظافت از اردبیل، یونس ساریانی از خراسان رضوی و مجتبی ظهرنیا از خوزستان و در وزن منفی 70کیلوگرم نیز سعید شیبک از سیستان وبلوچستان، ابوالفضل پاپی از خوزستان، پوریا احمدیان از آذربایجان شرقی و صداقت کاظمی از اردبیل و در وزن منفی 75 نیز وحید پرنیان از فارس، صادق حیدری از چهارمحال و بختیاری، حمزه رحمتی از خراسان رضوی و حسن جیلزی از خوزستان توانستند مدال های اول تا سوم این وزن ها را به خود اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: در وزن منفی 80کیلوگرم، محمدرضا ریگی از سیستان وبلوچستان، علی مولایی از زنجان، کیوان هوشنگی از اصفهان و علی نصیری از فارس و در وزن منفی 85کیلوگرم نیز ارشیا صالحی از کرمانشاه، محسن بابایی از زنجان، امیرترابی از اصفهان و مجتبی باقر زاده از خراسان رضوی توانستند مدال های این وزن ها را در این مسابقات به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در وزن منفی 90کیلوگرم به ترتیب سجاد پورجهانی از سیستان وبلوچستان، مهران مهدی خانلو از زنجان، مسلم یزدانی از کرمان و ارش اسلامجو از فارس و در وزن مثبت 90کیلوگرم نیز امین نوری از اصفهان، عبدالله حیدری زاده از خوزستان، نعمت کرامتی از زنجان و وحید شهبازی از سیستان وبلوچستان توانستند مقام های اول تا سوم را بدست آورده و مدال بر گردن بیاویزند.

وی در پایان گفت: سیستان و بلوچستان دارای استعداد بسیار خوبی در عرصه ورزش ووشو می باشد و هر روز به تعداد علاقمندان به این رشته ورزشی در استان افزوده می شود به طوری که از لحاظ تعداد و جوایز کسب شده در سالهای اخیر حرف زیادی برای گفتن در رقابت های مختلف کشوری و بین المللی به نام این خطه از کشور توانسته ایم به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57151

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcizzaw.t1ayw2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir