مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان:

جشن نیکوکاری با برپایی ۳۵ پایگاه ثابت و سیار در زاهدان برگزار می‌شود

7 اسفند 1401 ساعت 8:36

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: جشن نیکوکاری امسال در زاهدان با شعار «هر روز عیدی دیگر است» با برپایی ۳۵ پایگاه ثابت و سیار برگزار خواهد شد.


مهدی عبادی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: ماهیت و رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک به نیازمندان است، باتوجه‌به این‌که ۱۴ اسفندماه سالروز تشکیل نهاد کمیته امداد است که همه‌ساله جشن ملی نیکوکاری برای باز شدن باب خیر نیکوکاران برای نیازمندان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال این جشن در ۱۴ اسفند با شعار "هر روز عیدی دیگر است" عید را به خانه‌های نیازمندان می‌برد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در زاهدان تعداد ۳۵ پایگاه به‌صورت ثابت و سیار در سطح شهر برای جمع‌آوری کمک به نیازمندان دایر است.

عبادی با اشاره به اشتغال خانواده‌های نیازمند گفت: به برکت این ایام تعهدی بین استانداری و شهرداری زاهدان برای تهیه ۵۰۰ دستگاه خودرو تاکسی برای مددجویان تحت پوشش بسته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان و خیرین برای کمک به نیازمندان علاوه بر پایگاه‌های سطح شهر می‌توانند از طریق شماره‌گیری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۵۴ ستاره یک مربع و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۴۵۸ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای بهمن‌ماه طرح جشن نیکوکاری احداث شده که در این طرح تمامی شهروندان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و اقلام خود را به نیازمندان اهدا کنند.

عبادی خاطرنشان کرد: با وجود بیش از ۲۶ هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند که در این ایام تلاش بر این است که این نیازمندان لباس نو بر تن داشته باشند و سفره‌هایشان بوی عید دهد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 62002

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcj8yem.uqe8yzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir