حمایت های بسیج سازندگی به ثمر نشست؛

تحقق اقتصاد مقاومتی با پرورش ماهی سردآبی/ اشتغالزایی برای 8نفر دستاورد کارآفرین زاهدانی

19 فروردين 1396 ساعت 13:30

یک کارآفرین زاهدانی گفت: حمایت های بسیج سازندگی از فعالین اقتصاد مقاومتی عامل ایجاد اشتغال بین جوانان جویای کار شده است.


به گزارش زاهدانه، توجه به واژه "اقتصاد مقاومتی" از سوی رهبر معظم انقلاب بارها مورد توجه قرار گرفته است، از نامگذاری متعدد سال ها با مضمون اقتصاد مقاومتی گرفته تا تذکرات پی در پی ایشان که نشان دهنده اهمیت این موضوع است. علی ای حال از آنجایی که عرصه های فعالیت اقتصادی متنوع و گوناگون است و افراد با مهارتها، تجربیات، علایق و سرمایه اولیه متفاوت می توانند در عرصه های مختلف وارد عمل شوند عرصه تولید و پرورش آبزیان نیز از جمله عرصه هایی است که بسیج سازندگی نیز در این زمینه آموزشها، تسهیلات و حمایتهایی را در برنامه خود گنجانده است.

حسین حسینی کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: سالهاست رهبر انقلاب تاکید ویژه ای بر واژه اقتصاد مقاومتی دارند بر همین اساس در راستای اجرای عمل به فرامین ولی امر مسلمین و همچنین رسیدن به خودکفایی و ایجاد اشتغالزایی به عرصه پرورش ماهی سرآبی روی آوردم.
وی با اشاره به فعالیت 2 ساله خود در این حیطه گفت: در این راستا زمینه اشتغالزایی برای 8 نفر ایجاد شد که از این تعداد 2 نفر به صورت مستقیم و مابقی غیر مستقیم در ارتباط هستند.
این جوان زاهدانی با اشاره به حمایت های بسیج سازندگی از کارآفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: در عرصه پرورش ماهی توانستم از تسهیلات بسیج سازندگی به میزان 20 میلیون تومان بهره مند شوم.
وی با ابراز رضایت کامل از حمایت های بسیج سازندگی ادامه داد: حقیقتا حضور بسیج در همه عرصه ها بخصوص اقتصاد و بی نیازی از بیگانه موفقیت آمیز بوده است.
حسینی در ادامه به بیان برخی مشکلات پرداخت و افزود: علاوه بر اینکه خرید بچه ماهی از شهرستان خاش با قیمت بالایی انجام می شود هنگام فروش نیز پای دلالان به میان می آید و کسب و کار را کساد می کند لذا اگر مسئولان تدابیری اتخاذ کنند تا ماهی های پرورش یافته به طور مستقیم و بدون دخالت دلالان به دست مردم برسد قطعا سود بیشتری عاید کارآفرینان خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 55587

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjaiei.uqeiozsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir