در جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشیم

3 دی 1397 ساعت 14:13

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، گفت: نیاز است بخش خصوصی در جنوب استان در حوزه بهداشت و درمان سرمایه گذاری انجام دهد.


به گزارش زاهدنیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم آغاز احداث عملیات ساخت بیمارستان 500تخت خوابی زاهدان که در حاشیه این شهر به زمین زده شد، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد تحول بزرگ در حوزه سلامت کشور بوده ایم.
وی بیان کرد: در حال حاضر دو بیمارستان بخش خصوصی در زاهدان در حال احداث می باشد و یک مرکز درمانی نیز توسط آیت الله سیستانی در شمال استان راه اندازی شده و این سرمایه گذاری ها نوید بخش آینده ای درخشان در بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان می باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: در جنوب استان نیز شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت باشیم تا شاخص های بهداشت و درمان در کنار تلاش دولتمردان ارتقا یابد.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: ساخت هر بیمارستان 500 تخت خوابی هزینه حدود هزار و 200 میلیارد تومانی را به دنبال دارد به طوری که برای سه بیمارستان این استان بیش از چهار هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می باشد.
احمد علی موهبتی بر مشارکت خیران در کنار دستگاه ها و نهادها در اجرای پروژه های بیمارستان های در دست ساخت سیستان و بلوچستان و با اشاره به درخواست مردم جنوب سیستان و بلوچستان، بر ارتقای دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه با توجه به دربرگیری جمعیت حدود هزار و 300 هزار نفری در جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین برنامه های دولت بود که دستاوردهای بزرگی به همراه داشت، نگاه کلی در مجلس مبتنی بر اجرای عدالت درمانی، فراهم کردن تدارکات مالی و توجه به بهداشت و درمان است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 56739

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjhaei.uqemtzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir