در آیین غبارروبی مزار شهدای زاهدان مطرح شد؛

ماندگاری و اقتدار نظام، معجزه قرن بیستم/مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت توفنده انقلاب است

17 بهمن 1398 ساعت 17:37

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مجلس ریل گذار حرکت توفنده انقلاب است و ما باید کسانی را به مجلس بفرستیم که این ریل گذاری را به درستی انجام دهند و به این ترتیب حرکت گام دوم سریع تر خواهد بود.


به گزارش زاهدنیوز ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر، آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا عصر امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده معظم شهدا و جانبازان و جمعی از مردم در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام اکبرپور در این مراسم بیان کرد: گرچه امروز به صورت نمادین مهمان لاله های پرپریم که پرزدند تا ما پر زدن بیاموزیم اما 41 سال است بر سر سفره ای نشسته ایم که سفره چینان آن شهدایی هستند که با هدیه کردن جانشان به ما امنیت و صلابت بخشیدند تا امروز در این دنیای پر از ناامنی آرامترین کشور جهان را دارا باشیم و این قطعا ریشه در خون شهدا دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: به لطف خداوند امسال جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد چراکه ما هر آنچه امروز داریم از ثمره خون شهداست.

وی ادامه داد: دشمنان در تمام این سالهای پس از انقلاب با انواع دسیسه ها خواستند تا ما جشن 41ساله انقلاب را نبینیم اما با دلاوری و استقامت این ملت 4 دهه را با سلامت پشت سر گذاشتیم و امروز میبینیم که دنیا از این عمل متحیر است.

حجت الاسلام اکبر پور تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود ماندگاری و اقتدار انقلاب معجزه قرن بیستمی است که دنیا از آن متحیر است و ما در زمان پیروزی انقلاب به جز دین داری و معنویات چیزی نداشتیم اما امروز با تمام ناملایمات، نامهربانی ها و کم سلیقگی ها در دنیا حرف های زیادی برای گفتن داریم.

وی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب در اقتدار و صلابت نظام تصریح کرد: اگر به مسیر پشت سر در این 41 سال عمر انقلاب بنگریم می بینیم که کمتر از معجزه صورت نگرفته است و به برکت رهبری حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در دنیا قد علم کردیم چراکه دشمنان پس از حضرت امام(ره) باور نمی کردند در جمهوری اسلامی ایران رهبری این چنین مقتدر بتواند این کشتی را بیش از سی سال ناخدایی کند.

حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: یک بال این نظام امامین هستند که به زیبایی امامت کردند و بال دوم شهدا و مردمی هستند که هم در زمان جنگ از عزت و شرف و ناموس این خاک دفاع کردند و هم در تمام این سالها پشتیبان این نظام بودند و در تمام مشکلات پای کار نظام بودندو درواقع با این دوبال زمینه پرواز نظام جمهوری اسلامی فراهم شد و این پرنده زیبا هنوز به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک تکلیف است و مردم انقلابی و ارزشی حتما پای صندوق های رای حاضر می شوند و درواقع هرکس عزت و شرف این کشور را می خواهد با تمام مشکلاتی که وجود دارد حتما پای صندوق های رای حاضر خواهد شد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: مجلس ریل گذار حرکت توفنده انقلاب است و ما باید کسانی را به مجلس بفرستیم که این ریل گذاری را به درستی انجام دهند و به این ترتیب حرکت گام دوم سریع تر خواهد بود پس باید در این انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که زمانی به کرسی مجلس رفت، شهدا و مردم را فراموش نکنند و درواقع وکیل واقعی مردم باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57819

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjhoei.uqeavzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir