نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

تغییر پست در اپراتور تهران عامل وقوع حادثه قطار تبریز به مشهد/ پاسخگوی مجلس، بالاترین مقام دستگاه اجرایی است

7 آذر 1395 ساعت 7:18

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر پست در اپراتور تهران عامل وقوع حادثه قطار تبریز به مشهد بوده که در این رابطه پاسخگوی مجلس، بالاترین مقام دستگاه اجرایی خواهد بود.


علیم یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به حادثه برخورد دو قطار در محور تبریز به مشهد اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی علت وقوع حادثه را عامل انسانی عنوان کرده بگونه ای که مشکل از تغییر پست در اپراتور تهران بوده است.
وی ضمن اشاره به بازدید عمرانی که ماه قبل از تاسیسات پیشرفته راه آهن داشته است، گفت: هنگام تعویض پست بدون توجه به آلارم دستور حرکت صادر شده که این مهم عامل برخورد دو قطار و وقوع فاجعه انسانی شده است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این زمینه پاسخگوی مجلس، بالاترین مقام دستگاه اجرایی خواهد بود حال این مسئول مدیر عامل راه آهن کشور باشد یا وزیر در هر صورت باید پاسخگوی وقوع این حادثه باشند.
وی در ادامه با اشاره به موضوع استیضاح وزیر اقتصاد نیز بیان کرد: با پاسخ هایی که در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد به نمایندگان داده شد سوال کنندگان از پاسخ قانع شده و مسئولین قول دادند به مسائل توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 52805

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjioei.uqe8yzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir