فرماندار زاهدان:

مشکلات عمرانی حاشیه‌ شهر زاهدان برطرف می‌شود

3 آذر 1392 ساعت 22:33

فرماندار زاهدان گفت: با مشارکت اهالی ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان، مشکلات عمرانی و ارائه خدمات به این مناطق برطرف می‌شود.


به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، عباسعلی ارجمندی در جلسه ساماندهی حاشیه شهر زاهدان با حضور مدیران مربوطه اظهار کرد: حاشیه نشینی یکی از مشکلات مهم مدیریت شهری است که امیدواریم با مشارکت اهالی ساکن در مناطق حاشیه شهر زاهدان از جمله شیرآباد، کریم آباد، کارخانه نمک و شهرک گاوداران که از نقاط جمعیتی حاشیه شهر زاهدان محسوب می‌شوند، مشکلات عمرانی و ارائه خدمات به مردم در این مناطق برطرف شود.

وی با اشاره به تجربه خوب و موفق مشارکت مردمی در شهرک جهاد افزود: بیش از 15 سال مسائل این شهرک لاینحل باقی مانده بود و با گذشت حدود شش ماه پروژه‌های عمرانی شهرک مذکور با حضور و مشارکت فعال اهالی و پیگیری مستمر امور توسط مسئولان استان و شهرستان از پیشرفت فیزیکی مناسب حدود 80 درصد برخوردار است که در صورت پرداخت هزینه‌های مشارکت توسط سایر اهالی در کمترین زمان به پیشرفت 100 درصد می‌رسد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: امیدواریم با توجه به اعلام آمادگی اهالی شهرک گاوداران برای مشارکت در پروژه‌های عمرانی شهرک مذکور شاهد رفع مشکلات موجود در این نقطه باشیم.

ارجمندی بر رفع نواقص روشنایی معابر، لایروبی مسیل‌ها و بهسازی معابر با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ادارات و با بهره‌گیری از مشارکت اهالی در مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان تاکید کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28055

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjiye8.uqeoizsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir