معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ثبت درخواست ساخت ۸۲۲ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن

5 آذر 1401 ساعت 10:10

ابوالفضل مهدیار گفت: خودمالکین استان تاکنون برای ساخت ۸۲۲ واحد مسکونی با ثبت نامه در سامانه "ثمن" درخواست استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را کردند.


به گزارش زاهدنیوز، ابوالفضل مهدیار، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان در همه شهرهای سیستان و بلوچستان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

وی افزود: علاوه بر اینکه در این طرح خود مالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

مهدیار با بیان اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر خودمالکان به سازندگان نیز پرداخت می‌شود تصریح کرد: افرادی که به صورت حرفه‌ای اقدام به ساخت و ساز می‌کنند، کسانی که به صورت شخصی می‌سازند یا کسانی که پروژه‌ هایشان نیمه‌کاره مانده و نیاز به منابع مالی برای تکمیل آن دارند می‌توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات این طرح در چهار مرحله و متناسب با پیشرفت پروژه توسط بانک عامل به حساب واریز می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 61553

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjtiem.uqevizsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir