گفت وگوی زاهدانه با مدیران شهرستان زاهدان به مناسبت هفته دولت؛

پسابرجام باید مشکلات اقتصادی مردم را رفع می کرد/ قصور کاری از همه سر می زند

7 شهريور 1395 ساعت 10:28

به مناسبت هفته دولت پایگاه خبری زاهدانه اقدام به مصاحبه با برخی از مدیران شهرستان زاهدان کرد.


به گزارش زاهدانه، به مناسبت هفته دولت این پایگاه خبری اقدام به مصاحبه با برخی از مدیران شهرستان زاهدان کرد که در ادامه می خوانید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه میزان تخصص افراد با نوع مدیریتی که بر عهده دارند در عملکرد اداری آنها تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: تجربیات علمی و اندوخته های اشخاص یکی از مباحث اصلی جهت پیشرفت امورات اداری در جایگاه مسئولیتی افراد است.
حجت الاسلام علی خیور تصریح کرد: اگر فردی بعنوان مدیر یک مجموعه بکارگرفته می شود با مسئولیت های اداری آشنایی داشته باشد قطعا پیشرفت بیشتری خواهد داشت تا اینکه اطلاعاتش اندک باشد.
وی گرایش تحصیلی خود را در رشته حوزوی فقه و اصول مبانی حقوق عنوان کرد و گفت: بر اساس علاقه ای که به امورات فرهنگی- مذهبی داشتم به وظیفه خود عمل کرده تا مورد رضایت مخاطبین قرار گرفته باشم.

پسابرجام باید مشکلات اقتصادی مردم را رفع می کرد
حجت الاسلام خیور افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 78 مبنی بر«هجرت روحانیون به روستاهای محروم» در جهت جریانات فرهنگی و مذهبی بر خود لازم و ضروری دانستم لذا از همان سال به عنوان روحانی مستقر در حیطه اداره تبلیغات اسلامی در منطقه سیستان ورود پیدا کردم لذا با توجه به میزان عملکردی که داشتم اکنون به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان معرفی و در حال خدمت رسانی به مردم هستم.
وی با بیان اینکه هر انسانی در حیطه کاری و غیره خود دچار اشتباه و خطا می شود، گفت: بنده هم از این امر مستثنی نیستم.
خیور در ادامه با اشاره دوران پسابرجام گفت: پسابرجام باید تاثیری در روند زندگی مردم ایجاد می کرد که آن هم نجات مردم از مشکلات اقتصادی بود.

تاکنون اشتباهی در کار نداشته ام
مدیر امور آب و فاضلاب زاهدان نیز در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در این خصوص اظهار داشت: وقتی گرایش تحصیلی مدیران و کارکنان با نوع پست و مقامی که بر عهده می گیرند همخوانی داشته باشد قطعا انگیزه و عملکرد مطلوب تری در آن مشاهده می شود.
فرهاد سرگلزایی گرایش تحصیلی خود را ارشد مدیر اجرایی عنوان کرد و گفت: نحوه ورود به این شغل و مدیریت در این سازمان بر اساس سابقه کاری وی بوده که توانسته تاکنون در این حیطه خدمات ارزنده ارائه کند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا تاکنون در طی دوران مدیریتی اشتباه یا قصور کاری هم از شما سرزده است، افزود: تمام سعی خود را در طی این دوران کرده ام تا اشتباه کاری نداشته باشم.

از دوران پسابرجام باید حداکثراستفاده را کرد
مدیر امور منابع آب زاهدان هم در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه رشته تحصیلی ومهارت افراد با نوع پست مدیریتی باید همخوانی داشته باشد، گفت: تحصیل کرده رشته عمران منابع آبهای زیرزمینی هستم و تاکنون قصوری در کار از من سر نزده است.
ابراهیم اویسی پور با اشاره به اینکه از طریق روزنامه و بعد هم آزمون استخدامی در سال 1363 به این حیطه ورود پیدا کرده است، گفت: به زودی بازنشسته می شوم.
وی در توصیف دوران پسابرجام نیز بیان کرد: باید حداکثر استفاده را از این دوران کرد.

گرایش تحصیلی در کیفیت شغل اثرگذار است
رئیس جمعیت هلال احمر زاهدان نیز در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در این خصوص بیان کرد: رشته تحصیلی از بدو استخئدام نیروها لحاظ می شود زیرا در کیفیت کار اثرگذار است.
علیرضا میربهاء الدین ادامه داد: از آنجایی که هلال احمر مجموعه ای امدادی و عملیاتی است رشته تحصیلی بنده با توجه به تجربه ای که در این مجموعه بدست آورده ام همخوانی داشته و براساس آن گام بر می دارم.

در هر جایگاهی قصور از افراد سر می زند
وی با بیان اینکه کار در هر حیطه و جایگاهی مقداری قصور از افراد سر می زند، گفت: در سازمان هلال احمر با توجه به تلاش افراد و نیروهای عملیاتی کارها در اسرع وقت برای رفاه حال مردم انجام می شود زیرا در این مجموعه کارها به امدادرسانی در زمان حوادث بر می گردد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 51833

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjtoei.uqevtzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir