آغاز رزمایش زنگ نشاط در سیستان و بلوچستان/برخورد جدی با دست فروشان و دکه‌های توزیع کننده مواد مخدر در استان

27 شهريور 1398 ساعت 14:01

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح رزمایش" زنگ نشاط" با هدف پاکسازی اطراف مدارس از آسیب‌های اجتماعی بویژه توزیع موادمخدر همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.


به گزارش زاهدنیوز ؛ سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در نشست طرح رزمایش "زنگ نشاط" که در مرکز فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، بیان کرد: امروزه دشمن با تهاجم و شبیخون فرهنگی و ایجاد جنگ نرم سعی دارد تا مردم بویژه قشر جوان را به راه خلاف بکشاند.

وی ادامه داد: لایه‌های پنهان مواد مخدر بسیار ویرانگر و تکان دهنده است بنابراین باید با کمک و همکاری یکدیگر در حوزه پیشگیری تلاش مضاعف داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به لزوم برخورد جدی با تمام دست فروشان و دکه‌های توزیع کننده مواد مخدر در این استان تاکید کرد و افزود: باید به طور جد با تمام دست فروشان، دکه‌ها و مغازه‌هایی که اقدام به فروش مواد مخدر بویژه در اطراف مدارس می‌کنند برخورد قاطعانه شود.

وی بیان کرد: باید تمام دکه‌های سطح شهر زاهدان ساماندهی شوند و اگر دکه‌ای دچار تخلف شد با آن برخورد شود.

سردار طاهری افزود: باید همه‌ی ارگان‌ها در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند و هیچ مدرسه و مرکز آموزشی در سیستان و بلوچستان نسبت به زیر پوشش رفتن این طرح نباید از چشم‌ها پنهان بماند.

وی ادامه داد: باید در تمام شهرها هم‌افزایی و هماهنگی در حوزه اقدامات پیشگیرانه را افزایش دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نقش رسانه‌ها در همکاری با نیروی انتظامی و کارهای فرهنگی بسیار مهم است و باید بیش از پیش در این رابطه ورود کنند.


کد مطلب: 57413

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjtxei.uqeavzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir