بیانیه اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان به مناسبت حماسه 9 دی؛

خروش ملت ایران در حماسه 9 دی در تاریخ ایران سربلند و جاودانه شد

9 دی 1398 ساعت 7:00

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در آستانه فرا رسیدن حماسه با شکوه 9 دی «میثاق امت با ولایت» بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش زاهدنیوز ؛ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در آستانه فرا رسیدن حماسه با شکوه 9 دی میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

حماسه 9 دی 88 با خروش ملت همیشه در صحنه و عاشورایی، حامیان ولایت و دلدادگان حسینی (ع) در تاریخ ایران سربلند و جاودانه شد.

مردم بزرگ، مومن و انقلابی ایران اسلامی با به صحنه آمدن و خروش حماسی خود در 9 دی 88 درسی را به فتنه گران دادند که بدانند این اسلام و انقلاب به سادگی به دست نیامده که با سادگی از دست برود.

اغتشاشگران و عوامل استکبار جهانی در سال 88 اساس و پایه های اسلام و انقلاب را نشانه رفتند، اما وجود رهبری بصیر و ملتی شجاع و بیدار فتنه فتنه گران را خنثی کرد.

مردم ایران با خلق حماسه ای ماندگار و با شکوه به استکبار و هم پیمانان خائن و جنایتکار شان نشان دادند که هرگاه ملت در صحنه و هوشیار و بیدار است، هیچ قدرتی نمی تواند به ایران سربلند تجاوز کند و صف مردم انقلابی را از رهبری و ولایت مطلقه فقیه جدا کند.

حال با گذشت یک دهه از آن حماسه ملت بزرگ و با عظمت ایران با روحیه ایثار و شهادت طلبی همچنان در صحنه حاضرند و ظفرمندانه از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی صیانت می کنند.

ملت ایران فردا در سالگرد حماسه 9 دی 88 به دنیا نشان می دهند که این نظام اسلامی و انقلاب بدون یاور نمی ماند و شایستگی های ملت باری دیگر به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57701

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjvaei.uqeayzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir