هدیه هنرمند زاهدانی به لیونل مسی در جام جهانی 2014

11 خرداد 1393 ساعت 10:32

رمضان نورا هنرمند خلاق و خوش سلیقه استان سیستان و بلوچستان که تیم ملی کشورمان را در رقابتهای جام جهانی 2014 در کشور برزیل همراهی می کند چهره بهترین فوتبالیست جهان را بر روی آینه طراحی نموده تا به وی هدیه بدهد.


رمضان نورا در گفت‌وگو زاهدانه اظهار کرد: بمناسبت حضور تیم فوتبال کشورمان در جام جهانی بزرگترین توپ سوزن دوزی شده منقوش به پرچم ۳۲ کشور راه یافته به مسابقات المپیک جهانی فوتبال را سوزن دوزی کردم.

وی گفت : این اثر در حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس فدراسیون فوتبال کشور، اعضای تیم ملی فوتبال و دیگر مسئولان کشوری در محل سالن اجلاس سران در تهران رونمایی شد .

نورا گفت : به همین مناسبت  رئیس فدراسیون فوتبال کشور بلیط رفت و برگشت به کشور برزیل را به من هدیه داد.

وی گفت : با مشورت آقای کفاشیان طرح خود که طراحی چهره لیونل مسی بود را ارائه کردم و مورد موافقت قرار گرفت که در جام جهانی آن را به بهترین بازیکن جهان هدیه بدهم.
رمضان نورا ، لیونل مسی

این هنرمند زاهدانی هدف خود از این اقدام را اینگونه بیان کرد: اول از همه قصدم حمایت از تیم ملی کشورم و معرفی هنر استان سیستان و بلوچستان در جهان می باشد و همچنین با توجه به توهین هایی که در فضای مجازی به این بازیکن از سوی برخی از ایرانیان شد بگویم که ایرانیان مردمی صلح دوست و با فرهنگ می باشند .
وی افزود : در حال تکمیل تصویر ژوسف سپ بلاتر رئیس فیفا هستم تا در جام جهانی به وی هدیه بدهم.
رمضان نورا


کد مطلب: 33851

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjvoet.uqetizsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir