رئیس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری عنوان کرد؛

انجام تست کرونا و غربالگری 115 نفر از کارکنان شهرداری زاهدان

31 ارديبهشت 1399 ساعت 7:00

محمد مهدی مرعشی گفت: تا کنون تعداد ۱۱۵ نفر از کارکنان شهرداری تحت آزمایش و نمونه گیری کووید_۱۹ قرار گرفتند.


 مرعشی رئیس اداره پیشگیری و مقابله با بحران شهرداری در گفت و گو با زاهدنیوز،بیان کرد: با توجه به استمرار وضعیت هشدار در خصوص اپیدمی شیوع کرونا ویروس در سطح شهر زاهدان و محیط شهرداری؛ در اولین گام به منظور هماهنگی و تمرکز اقدامات بین بخشی جهت مقابله و کنترل این بیماری در بین کارکنان شهرداری به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی خدماتی مرکز استان؛ پیگیریها لازم انجام و طی نشستهای متعددی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی افزود: ایجاد و راه اندازی و تجهیز ایستگاههای سلامت در تمامی ساختمان های ستادی شهرداری مرکز، مناطق و سازمانها و تهیه لوازم بهداشت انفرادی کارکنان از قبیل ماسک و محلول حداقل تا دو هفته آتی در دستور کاری شهرداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال هماهنگی با مرکز اپیدبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت در خصوص عزیمت تیم نمونه گیری آزمایشگاهی به شهرداری،  بیش از ۱۱۵ نفر از کارکنان شهرداری زاهدان در شش مرحله، تحت تست استاندارد سرولوژی و CPR بیماری کووید۱۹ قرار گرفتند که در این غربالگری متاسفانه تعدادی از همکاران مبتلا یا بیمار شناسایی شدند.

مرعشی تاکید کرد: تا کنون بیش از ۱۱۰ کیلومتر از معابر شهری و هسته مرکزی بازار با صرف بیش از دومیلیون لیتر محلول سدیم هیپوکلراید ضدعفونی شده است و با توجه به شرایط هشدار کرونا ویروس در زاهدان، طرح ضدعفونی معابر همچنان ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام//


کد مطلب: 58061

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjvyei.uqeomzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir