معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

9 اسفند 1401 ساعت 9:45

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در این استان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حسینعلی کریمی بیان کرد: متخلفان ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ساخت و ساز در اراضی دولتی در نظر می‌گیرند از این رو یگان حفاظت از اراضی این اداره کل همچون سال‌های گذشته با تشدید تدابیر لازم، از تمام توان خود جهت حفاظت از این اراضی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا بیش‌از ۴۰ نفر از نیرو‌های عوامل یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده‌باش کامل در آمدند.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 62011

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjvyem.uqe8vzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir