رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش‌بس یک‌طرفه شد

1 خرداد 1400 ساعت 14:45

خالد القدومی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش‌بس یک‌طرفه شد که این نشان از عزت و توانمندی محور مقاومت دارد.


به گزارش زاهدنیوز،به نقل از هرمز؛ همایش نغمه های آزادی فلسطین با همکاری موسسه فرهنگی اجتماعی الاقصی برای حمایت از مردم سرزمین قدس شریف، با حضور نماینده جنبش حماس در ایران و دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده پیش از ظهر امروز در بندرعباس برگزار شد.

خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در ایران در این همایش گفت: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش بس یک طرفه شد که این نشان از عزت و توانمندی محور مقاومت دارد.

خالد القدومی در همایش بازخوانی آرمان فلسطین در انقلاب اسلامی افزود: مقاومت تصمیم خود را گرفته و عزم خود را جذب کرده که تا زمان اشغالگری از پای ننشیند.

وی خطاب به ایرانیان تاکید کرد: خود را آماده کنید تا با یاری خداوند، به زودی به فلسطین سفر کنید و در کنار همدیگر نماز پیروزی را در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و معراجگاه نبی اکرم(ص) برگزار کنیم.
 نماینده جنبش حماس در ایران بیان داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شد،  مایه مباهات است که فرمودند پیروزی در راه است و از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

القدومی همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین اعلام کرده که اگر رژیم کودک کش صهیونیستی دوباره تجاوز داشته باشد با پاسخ محکم مقاومت مواجه خواهد شد.
وی اظهار داشت: مقاومت فلسطین نشان داد که آماده پشتیبانی و دفاع از مردم فلسطین و مسجد الاقصی است.

ملت ایران امروزه به نقطه ای رسیده که خود را مقتدر در خاورمیانه می‌داند

کمیلی، دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده نیز در این همایش عنوان کرد: ملت ایران امروزه به نقطه ای رسیده است که خود را مقتدر در خاورمیانه می‌داند و با ابرقدرت ها مقایسه می‌کند.

وی یادآور شد: دشمنان در همه زمینه ها دارند کار می‌کنند و در فضای مجازی کانال های زیادی برای نابودی مسلمانان راه انداخته اند.

کمیلی اظهار داشت: امیدوارم به حق خون شهدا به حاج قاسم بتوانیم اراده خود را در راه مبارزه با دشمنان قوی‌تر کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 59844

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjxoei.uqehxzsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir