معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

دیوان عدالت حکم هاشمی را لغو کرد/ انتخابات فدراسیون تیراندازی مجددا برگزار می شود

21 آذر 1395 ساعت 14:15

با حکم دیوان عدالت اداری مجوز برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی صادر و حکم رئیس این فدراسیون لغو شد.


به گزارش زاهدانه به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانها در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حکم صریح دیوان عدالت اداری در مورد ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی به علت دوشغله بودن آقای هاشمی در زمان شرکت در انتخابات این فدراسیون گفت : دیوان در اجرای حکم خود بسیار جدی است و وزارت ورزش و جوانان موظف به اجرای قانون است.

امیر رضا خادم اضافه کرد : برای اجرای این موضوع بعد از احضار مدیر کل حقوقی وزارتخانه از وی تعهد گرفته شده است که حکم ریاست هاشمی توسط وزارت ورزش و جوانان لغو شود و انتخابات فدراسیون تیراندازی مجددا برگزار شود.

معاون وزیر در مورد تبعات اجرای نشدن حکم دیوان عدالت اداری گفت: در دیداری که بنده با معاون دیوان عدالت اداری داشتم بر اجرای حکم تاکید دوباره شد و در این مورد، قانون تکلیف را روشن کرده و تا انفصال از خدمات دولتی رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون در آن پیش بینی شده است.

خادم در مورد نظر فدراسیون جهانی تیراندازی درباره لغو انتخابات و برکناری سید مهدی هاشمی از ریاست فدراسیون گفت: ما آرا و احکام قضایی به همراه اظهارات رئیس دیوان عدالت اداری را در اختیار کمیته ملی المپیک گذاشته ایم و قطعا مجامع جهانی هم با اجرای احکام قضایی و قانونی مشکلی ندارند.

رئیس دیوان عدالت اداری پانزدهم آذرماه در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس دیوان عدالت اداری از در حال اجرا بودن حکم نماینده مجلس دو شغله خبر داد و گفت: وزارت ورزش قرار است ه زودی برای این فدراسیون انتخابات برگزار و رییس جدید را معرفی کند.


انتهای پیام/



کد مطلب: 53020

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcjyyei.uqet8zsffu.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir