کد مطلب: 57117
 
نماینده اصولگرای سه دوره مجلس شورای اسلامی:
سپاه پاسداران وظیفه خود را نسبت به انقلاب اسلامی انجام داده است/ سیاستهای برجامی دولت باعث کاهش ارزش پول ایران
نماینده اصولگرای سه دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران در طول 40سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی انجام داده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق سه دوره مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تجمع مردمی که در حمایت از سپاه پاسداران در محل مسجد طالقانی زاهدان برگزار شد، افزود: برای مردم ایران، سپاه پاسداران در طول 40سالی که از انقلاب می گذرد، یک نهاد ناشناخته نیست چرا که این نهاد مولود انقلاب است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از روزهای اول انقلاب با حضور افرادی که جانشان را بر کف دستشان گرفته و برای انقلاب اسلامی از خود گذشتگی می کنند تشکیل شد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران در زمانی تشکیل شد که حرکات براندازانه در داخل کشور شکل گرفته بود و توانست با توان خود بر این حرکات پیروز شود.

وی با تشرح فعالیتهای گوناگون سپاه پاسداران از بدو انقلاب تاکنون، خاطرنشان کرد: عمده فعالیت های این نهاد مقدس، در بخش های تامین امنیت داخلی، مبارزه با جنگهای داخلی، محرومیت زدایی و سازندگی، حفاظت فرهنگی و غیره می باشد.

رسایی با بیان اینکه سپاه وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی طی 4دهه اخیر انجام داده است، تاکید کرد: هیچ کس نمی تواند خدمات سپاه را درطی چهار دهه اخیر انکار کند، این نهاد از زمانی که متوجه جاری شدن سیل در برخی از نقاط کشور شدند، به عنوان اولین افراد و نهادها در مناطقی که باعث خرابی و خسارت شده بود حاضر شدند و با توان پرسنل و بسیجیان اقدام به ارائه خدمات به مردم سیل زده کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی که در تجمع مردمی پاسداران انقلاب سخن می گفت، اضافه کرد: این خدمات سپاه و بسیج در حالی در مناطق سیل زده در حال انجام است که در زمان وقوع سیلاب استاندار استان سیل زده در خارج از کشور بود و رئیس دولت که وظیفه دارد در این گونه اتفاقات خود را سریعا به محل وقوع، برساند، تا یک هفته از وی خبری نبود و برخی می گفتند وی در جزیره قشم بوده، حال آنکه حضور فیزیکی وی می توانست باعث دلگرمی مردم سیل زده شود و جای سوال باقی است که مگر چه میزان زمان می برد که او با هواپیمای اختصاصی اش به این استان ها از قشم سفر می کرد؟

این پژوهشگر تصریح کرد: در روزهای اخیر، یکی از مهمترین کلیساهای فرانسه در آتش سوخت و رئیس جمهور این کشور به محض اطلاع از جریان، جلسه نشست مطبوعاتی خود را ترک و به محل حادثه می رود،حضور مسئول در این گونه حوادث باعث دلگرمی مردم می شود.

وی گفت: در هفته های اخیر که سپاه و بسیج در اوج خدمات رسانی به مردم سیل زده کشور بودند و مردم نیز با گوش و پوست و جانشان، خدمات سپاه را لمس کردند، در سالروز قطع ارتباط ایران و آمریکا، سنبل تروریست جهان که از بدو تاسیس کشورش در جنگ با کشورهای مختلف، حمایت از گروه های تروریستی و غیره را انجام داده و تاریخ گواه این ادعا است، سپاه پاسداران را یک نهاد تروریستی اعلام می کند که این کار تنها برای آمریکا جنبه روانی داشته است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران تروریست نیست بلکه مقابله کننده با تروریست و در صف اول مقابله و مبارزه با تروریست است، باید همه از سپاه حمایت کنند.

وی با بیان اینکه تاثیرگذار بودن سپاه در منطقه باعث شده تا آمریکا این نهاد را تروریستی اعلام کند، با انتقاد از برخی از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان و نمایندگان دم از حمایت از سپاه می زنند، چرا بودجه این نهاد را کاهش داده اند؟

وی تاکید کرد: رئیس دولت اخیرا حرف های بسیار خوبی در وصف سپاه پاسداران گفته است اما این گفته ها با سخنرانی گذشته اش که سپاه را دولت با تفنگ خطاب کرده بود و این حرف او باعث ایجاد مقدماتی برای اقدامات آمریکا شده بود برای چی بود؟

وی خطاب به رئیس دولت گفت: زمانی که آقای جهانگیری در سال گذشته نرخ ارز دلار را 4هزار و 200تومان اعلام می کند که مشکلات فعلی حوزه اقتصادی کشور نیز به واسطه این سخنرانی بوده است، خانواده مدلل149میلیون یورو ارز دولتی می گیرد و با آن 500میلیون یورو سویا از آمریکا که دشمن ما می باشد، وارد کشور می کند.

وی با اشاره به اینکه در دو دولت اخیر واردات ایران از آمریکا سال به سال افزایش پیدا کرده و چیزهایی به مصل سویا، اسپرم گاو، کود و غیره را وارد کرده ایم، تاکید کرد: نیاز کشور به واردات می تواند از دیگر کشور ها تامین شود و لازم نیست از دشمن خرید داشته باشیم.

وی بیان کرد: اگر دم از حمایت از سپاه می زنیم باید مسئولی که فرزندش در آمریکا حاضر است را از سمتش عزل کنیم و کمیسیون هایی به مثل fatf و cft و غیره را نگذاریم در مجلس تصویب شود.

این نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یک سال شد آمریکا از برجام خارج شد و اروپا نیز ما را به بهانه های مختلف در انتظار نگه داشته است، متاسفانه به دلیل سیاستهای برجامی دولت در حال حاضر ارزش پول ایران حتی از دو کشور عراق و سوریه که درگیر جنگ هستند نیز بیشتر کاهش پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: نیاز است به انقلابی ها بیش از پیش در کشور اعتماد شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark