کد مطلب: 35337
 
اهدای ۴۰کارت غبارروبی امامزاده عبدالعظیم حسنی (ع) در نمایشگاه قرآن
مسابقه نگین ری پیرامون زندگی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و احادیث ایشان برگزار می شود که در پایان نمایشگاه ضمن اهدای جوایز به ۴۰ نفر، کارت غبارروبی حرم مطهر این امامزاده تقدیم می شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۱
اهدای ۴۰کارت غبارروبی امامزاده عبدالعظیم حسنی (ع) در نمایشگاه قرآن
 
به گزارش زاهدانه ،دشتی نژاد مسئول نمایشگاه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه برای سومین سال با این غرفه در نمایشگاه قرآن کریم حاضر می شویم، گفت: غرفه آستان مقدس حضرت عبدالعظم حسنی (ع) همزمان با آغاز نمایشگاه کار خود را در بخش های متفاوت و با فضای روحانی شروع کرد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این غرفه هدف اصلی آشنا کردن بیشتر روزه داران با امامزادگان و شخصیت های برجسته شهر ری است.

دشتی نژاد با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح با توزیع بروشورهای راهنمای زائر ویژه زندگی نامه حضرت عبدالظیم (ع) ، امامزاده طاهر (ع) و امامزاده حمزه (ع) و ارائه نرم افزار و کتاب و پوسترهای مربوطه به صورت رایگان به مراجعه کنندگان اجرا می گردد.
 
 وی ادامه داد: در این بروشورها مخاطبان با نسب حضرت عبدالعظیم (ع) با واسطه 4 نسب به حضرت امام حسن مجتبی (ع) ، امامزاده طاهر(ع) با واسطه ی 8 نسب با امام سجاد (ع) و حضرت حمزه (ع) آشنا می شوند.

وی از برگزاری مسابقه "نگین ری" در این غرفه خبر داد و اعلام کرد: مسابقه نگین ری در مورد زندگی نامه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و احادیث ایشان در موضوعات مختلف می باشد که در پایان نمایشگاه ضمن اهدای جوایز به 40 نفر از شرکت کنندگان، کارت غبارروبی حرم مطهر این امامزاده نیز تقدیم می شود.
 
 
مدیر غرفه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان با اشاره به اقدامات غرفه آسمان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: توزیع بروشور های زندگی نامه و شخصیت حضرت عبدالعظیم (ع)، امامزاده طاهر (ع)، امامزاده حمزه (ع) بخش تصاویر قدیمی آستان مقدس و نمادهای متبرکه، توزیع مهر و تسبیح و پارچه های متبرک به ضریح آن حضرت، توزیع پوسترهای حرم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) پوستر نامه ی امام رضا(ع) ادعیه ماه رمضان به صورت رایگان، ‌آموزش قرآن کریم، از اقدامات این غرفه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark