کد مطلب: 41781
 
فراخوان دانشکده مطهری بسیج برای جذب اساتید بسیجی
فرمانده دانشکده شهید مطهری گفت: با توجه به گستردگی کار و تعدد گرایش‌ها در دوره‌های مختلف فراخوانی برای استفاده از توانمندی اساتید بسیجی ارائه کرده‌ایم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
فراخوان دانشکده مطهری بسیج برای جذب اساتید بسیجی
 
به گزارش زاهدانه ، سردار مهدی جمشیدی فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج اظهار داشت: این دانشکده که در اساسنامه سپاه به عنوان دانشکده علوم و فنون مطرح شده در سال 70 در سپاه به تصویب رسید و به فرمانده بسیج ابلاغ شد و کار خود را آغاز کرد.
 
وی افزود: مسئولیت تربیت، آموزش و توانمندسازی فرماندهان و مدیران بسیج در سراسر کشور به عهده این دانشکده است و بر اساس آخرین تدبیر فرمانده کل سپاه چند دوره آموزشی در این دانشکده دنبال می‌شود از جمله دوره آموزش فرماندهان نواحی و حوزه‌های بسیج، دوره‌های رسته‌ای بسیج، دوره تربیت پاسداری با عنوان دوره مدیریت بسیج و آموزش کارشناسان نواحی استان‌ها.
 
سردار جمشیدی در ادامه تصریح کرد: این دانشکده در سال حدود 10هزار دانشجو را آموزش می‌دهد که حدود 8هزار نفر آن‌ها در دوره توانمندسازی شرکت می‌کنند.
 
فرمانده دانشکده شهید مطهری تصریح کرد: با توجه به گستردگی کار در دانشکده و تعدد گرایش‌ها در دوره‌های مختلف فراخوانی برای استفاده از توانمندی همه اساتید بسیجی به صورت پاره‌وقت و یا تمام وقت ارائه کرده‌ایم.
 
انتهای پیام/  
Share/Save/Bookmark