کد مطلب: 54381
 
به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
بارقه امید در دل مستضعفین کاشته شد/ پس از 18 سال صاحب سرپناه شدم
مهربانی و فداکاری در قالب پروژه های محرومیت زدایی توسط نیروی زمینی سپاه و قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق دو واژه ژرف و پرمعنا است بگونه ای که عده ای از سبزپوشان سپاه پاسداران در دورترین نقاط صعب العبور اقدام به احداث جاده، بازسازی و مرمت خانه عالم، مدارس، منازل و غیره کرده تا بدین طریق مشکلات موجود بر سر راه رفاه مردم کاسته شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
 
به گزارش زاهدانه، مهربانی و فداکاری در قالب پروژه های محرومیت زدایی در استان سیستان وبلوچستان توسط نیروی زمینی سپاه و قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق دو واژه ژرف و پرمعنا است که این روزها گاهی به دست فراموشی سپرده می شود و گویا خداوند انسان هایی را در میان این همه فراموشی برگزیده تا درس فداکاری را دیگر بار مشق کنند و دیکته این دو واژه را با قلب ها آشناتر سازند. بگونه ای که عده ای از سبزپوشان سپاه پاسداران در دورترین نقاط صعب العبور اقدام به احداث جاده، بازسازی و مرمت خانه عالم، مدارس، منازل و غیره کرده تا بدین طریق مشکلات موجود بر سر راه رفاه مردم کاسته شود.

پس از 18 سال چشم انتظاری
خانم آسوده یک از بانوان بی سرپرست شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه ایجاد سرپناه برای مستضعفین را از جمله اقدامات سبز پوشان سپاه پاسداران در استان دانست و گفت: به همت قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق پس از هجده سال چشم انتظاری و بی خانمانی بالاخره صاحب خانه شدم.

ساخت خانه در دل کوههای زاهدان
گفتنی است که این بانوی زاهدانی علاوه بر نگه داری از 4 فرزند، مادر بیمار و تنهایش را نیز حمایت می کند که بر همین اساس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت یک خانه برای آنها در دستور کار قرار گرفت.
برای این امر و ساختن سرپناهی برای اهالی یک خانواده زمینی در دل کوه های زاهدان که ساخت و تسطیحش با سختی و مشقت فراوان همراه بود ساخته شد که نتیجه اش لبخند بر لبان مادر و فرزندانی بود که 18 سال در حسرت اتاقکی بودند و به گفته خوشان سرمای زمستان امسال دیگر سوزی برایشان نداشت.

سپاه حامی مستضعفان است
هارود ابرکار یکی از اهالی روستای پارود شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به نقش سپاه پاسداران در محرومیت زدایی اظهار داشت: خدمات ارزنده سپاه و بسیج نشان از توجه حکومت اسلامی به اقشار مستضعف است.
وی با اشاره به ارائه خدمات رایگانی که سپاه در حوزه سلامت در اختیار مردم قرار می دهد، گفت: بیمارستان های صحرایی گامی موثر در بهبود حال بیماران در مناطق دورافتاده استان سیستان وبلوچستان دارد از همین رو سپاه پاسداران یکی از ارکان اصلی نظام و اسلام است زیرا به آنچه می گوید جامع عمل می پوشاند.
ابرکار با اشاره به بهره برداری از 823 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در جنوب شرق کشور توسط سپاه پاسداران و قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق افزود: احداث جاده در دورترین نقاط روستایی و مرزی، احداث پل و تکمیل زیرساخت ها، مرمت و بازسازی مدارس و مساجد، ایجاد کارگاه های زودبازده اشتغالزا و غیره همه مبنی بر اجرای فرامین رهبر انقلاب در خصوص شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است که سپاه به خوبی در این عرصه ها نقش آفرینی و بارقه ای از امید در دل مستضعفان ایجاد کرده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark