کد مطلب: 36471
 
مبارزان و منافقان امت عرب چه کسانی هستند؟
در میان امت عرب، عده ای مبارز و عده ای منافق وجود دارد، همانطور که اتفاقات اخیر مؤید آن است: در غره شاهد امثال و نمونه هایی از مبارزان حقیقی هستیم، در حالیکه عده ی زیادی از گروه های به اصطلاح اسلامی، مانند داعش و النصره، وجود دارد که باید در اسلام آنها شک کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱
مبارزان و منافقان امت عرب چه کسانی هستند؟
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روزنامه " الوطن"؛ این روزها، اطلاعات مستندی که از یهودی بودن خلیفه مسلمین، ابوبکر بغدادی خبر می دهد، افزایش یافته است؛ اگر این اطلاعات، صحیح باشد، بنابراین حقیقتی که از همان روز های اول، مبنی بر آمریکایی-اسرائیلی بودن داعش، بر آن تاکید می شد، قوت می‌گیرد.

بنابراین، در میان امت عرب، عده ای مبارز و عده ای منافق وجود دارد، همانطور که اتفاقات اخیر مؤید آن است: در غره شاهد امثال و نمونه هایی از مبارزان حقیقی هستیم، در حالیکه عده ی زیادی از گروه های باصطلاح اسلامی وجود دارد که باید در اسلام آنها شک کرد، بویژه سازمان های تروریستی داعش و النصره که اکنون، هیچ شکی نیست ما در مقابل نیروهای تخریبگر منافقی قرار داریم که تحت حمایت و نظارت غرب، اهداف مشخصی دارند.

بنابراین، مبارزان و جهادگران غزه، به دنبال تثبیت مجد و عظمت عربی هستند و به همین مظور، با جنگ و فداکاری، خو گرفته اند. مسأله، تنها شجاعت نیست، بلکه مسأله ی اصلی، انتخاب راهی نو برای ابراز وابستگی ملی و میهن دوستی است؛ این مجاهدان، تحت هدایت فرماندهی که جنگ ها را مدیریت می کند، فعالیت های منظم خود را دارند. به بیانی روشن تر، اتاق مشترکی که عملیات غزه را مدیریت می کند، شاید مرکز آن در غزه و شناخته شده باشد، ولی ممکن است اصل آن در آنجا نیاشد. برخی از صهیونیست ها، بیم آن دارند که مبادا این حزب الله است که در غزه می جنگد و برخی به چیزی بیش از این معتقدند و می گویند: دیر زمانی است که حزب الله در سوریه و عراق، دخالت دارد و شهید تقدیم می‌کند، بنابراین، چرا نبردهای غزه تحت مدیریت آن نباشد؟ 

اما منافقان رذل، کسانی هستند که برای خود اقاب دروغینی درست می کنند و آنها اصلا مسلمان نیستند و بلکه آنها آدمک هایی هستند که بازیچه ی دست مراکز اطلاعاتی غربی-اسرائیلی قرار گرفته اند تا شرایطی را فراهم سازند که آینده ی وحشتناک دنیای عرب را که اساس برنامه ی آن، اجرای جنگ های مذهبی در منطقه، پس از نابودی مهم ترین مسئله ی آن یعنی قضیه فلسطین و مقاومت است، را بسازند.

از اینجاست که می فهمیم، جنگ غزه چگونه توانست جهت قطب نما را به وضعیت طبیعی خود، یعنی به سمت فلسطین باز گرداند و فکری را که داعش برای آن برپاشد و ملت عراق و سوریه با تشکیل گردان های مبارزه طلبانه، به مقابله با آن پرداختند.

الوطن در پایان نوشت: تا زمانی که مبارزان حقیقی و شجاعی مانند مردان مقاومت داریم، از آینده امت عربی، بیمی نداریم... این مسأله به وقت نیاز دارد...باید صبرکنیم تا مرحله به مرحله پیش رویم.
 

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark