کد مطلب: 53148
 
امام جمعه زاهدان مطرح کرد
اهدای جهزیه به 12 زوج جوان در سیستان وبلوچستان/ زوج های جوان با آینه شمعدون راهی خانه بخت شدند
امام جمعه زاهدان از ارسال دوازده محموله جهزیه با اتومبیل برای 12 زوج جوان در استان خبر داد و گفت: با این اقدام خداپسندانه خیرین چراغ این خانه ها نیز آباد و روشن می شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
 
آیت الله عباسعلی سلیمانی در حاشیه مراسم طرح آینه شمعدون در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام بعد از پذیرش دین، ازدواج اهمیتی بیشتری دارد، افزود: افزایش سن ازدواج منجر به کاهش موالید و افزایش مفاسد اجتماعی می شود.
وی موضوع اشتغال و هزینه های سنگین ازدواج را نمونه های بهانه جویی در ازدواج عنوان کرد و گفت: باید با پدیده شهوت از طریق موازین دینی که همان ازدواج است مقابله کرد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: گروهی از خیرین در استان سیستان وبلوچستان آستین همت بالا زده و با کمک خیرین خارج از استان اقدام به تهیه جهزیه برای جوانان کرده اند.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان داشت: در این راستا با عنایت واحدهای تولیدی لوازم خانگی، تخفیف ویژه ای برای تهیه جهزیه جوانان در نظر گرفته شده که خیرین هم در این امر مهم مساعدت و همکاری دارند.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: امروز دوازده محموله جهزیه با اتومبیل برای 12 زوج جوان در استان ارسال خواهد شد تا چراغ این خانه ها نیز آباد و روشن شود.
وی تصریح کرد: در زمینه تهیه جهزیه برای زوج های جوان گاها کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، دفتر امام جمعه و نهاد رهبری در دانشگاه ها هم نقش موثری ایفا می کنند.
امام جمعه زاهدان گفت: بهترین زن آن کسی است که خواستگاریش آسان، مهرش کم، خوش اخلاق و دارای حسن زاد و ولد باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark