کد مطلب: 39018
 
زنگ عاطفه ها در مدارس زاهدان نواخته شد
همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها با هدف کمک و یاری دانش آموزان محروم در مدارس سیستان و بلوچستان طنین انداز شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
 
به گزارش زاهدانه ،  صبح امروز (16 مهر) با حضور مسئولین ، زنگ عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار مهر در مدرسه دخترانه 13 ابان شهرستان زاهدان نواخته شد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این مراسم بیان داشت: یک هزار و 128 پايگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان به منظور جمع‌اوری کمک‌های مردمی ایجاد شده است.

محسن مسعودیان راد بیان داشت: این پایگاه‌ها در تمامی مدارس شهرها و روستاي استان کمک‌هاي دانش آموزان، اوليا و فرهنگيان را به منظور کمک به دانش آموزان محروم جمع آوری می کنند و کمیته امداد در کوتاه ترین زمان ممکن اقلام اهدایی را به دست کودکان و دانش آموزان نیازمند خواهد رساند.

وی جشن عاطفه ها را يکي ارزشمندترين حرکت‌هاي مردمي در راستای اشاعه ترويج فرهنگ نيکوکاري عنوان کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها همه ساله همزمان با شروع سال تحصيلي با محوريت کميته امداد امام خميني(ره)، صداوسيما، بسيج مستضعفان و بسيج سازندگي در سراسر کشور برگزار مي‌شود و نقش بسزایی در ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک به همنوعان دارد.

وی اظهار داشت: فراخوان‌هاي مردمي اين نهاد مقدس از جمله جشن‌های نيکوکاري و عاطفه‌ها موجب ايجاد همبستگي ملي و تلطيف فضاي عمومي جامعه مي‌شود.

مسعودیان یادآور شد: يکي از تأکيدات دين مبين اسلام در زمينه کمک به نيازمندان در قالب مادي و معنوي بوده که در آيات و احاديث تاکیدات فراوانی به آن شده است و تا زماني که احساس مسئوليت و اعتقادات اسلامي در جامعه پررنگ است کمک به محرومان نيز در سطحي گسترده و چشمگيری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark