کد مطلب: 56028
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
برنامه ریزی فرهنگی اولویت نخست شورای عالی انقلاب/ لزوم تشکیل گروه نظارتی بر مصوبات این شورا
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اشکالات این شورا عدم اجرای کامل مصوبات شورای انقلاب فرهنگی است که این شورا باید برای پیگیری مصوبات خود یک گروه نظارتی تشکیل دهد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
 
به گزارش زاهدنیوز،حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در خصوص سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی ستاد انقلاب فرهنگی اظهار کرد: اولویت اول وظایف اصلی این شورا، مسائل فرهنگی کشور سپس مسائل علمی و دانشگاهی است.
 
وی با بیان اینکه در خصوص مسائل فرهنگی کشور علی رغم اینکه تلاش های فراوان اما بازخورد مثبتی در مسائل فرهنگی کشور شاهد نیستیم، افزود: در این زمینه باید راهکارهای جدیدی اندیشیده و کارهای جدیدی انجام شود تا موفق تر باشیم.
 
وی ادامه داد: قرار شد قوانینی که در مجلس مطرح شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد نشود و قوانینی که در شورای عالی مطرح می شود به مجلس وارد نشود که برخی مواقع تداخل هایی در این زمینه مشاهده می شود.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی یکی از اشکالات دیگر این شورا اجرای مصوبات شورای انقلاب فرهنگی عنوان کردو گفت: برخی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی ان طور که باید به طور کامل اجرایی وعملیاتی نشده که احتیاج دارد که شورای عالی انقلاب فرهنگی برای پیگیری مصوبات خود یک گروه نظارتی تشکیل و این گروه نظارتی گزارشات به موقع به شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با اجرای کامل مصوبات شورای عالی فرهنگی ارائه دهد.
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark