کد مطلب: 55498
 
حکایت بزک نمیر بهار میاد در زاهدان؛
حقوق شهروندی کجایی؟/ مردم از وعده ها خسته شده اند
صبح امروز جمعی از اهالی منطقه امیر کبیر زاهدان ضمن گلایه از وعده محقق نشده مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر از آنها خواستار رسیدگی به مطالبات مردم پس از 28 سال چشم انتظاری شدند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
 
به گزارش زاهدانه، صبح امروز جمعی از اهالی منطقه امیر کبیر زاهدان در تماس تلفنی با این پایگاه خبری ضمن گلایه از وعده محقق نشده مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر از آنها خواستار رسیدگی به مطالبات مردم پس از 28 سال چشم انتظاری شدند.
بی ربط نیست که گفته می شود "بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد". دیماه 1395 بود که جمعی از مسئولان شهرداری، اعضای شورای شهر، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز به همراه رئیس دفتر نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی( حسینعلی شهریاری) به دعوت اهالی محله امیرکبیر به مسجد سهله زاهدان واقع در بلوار امیرکبیر میلان 6 رفتند و به درد دلهای اهالی محل گوش جان سپردند و قول دادند که تا پایان سال اقدامات خود را در زمینه احداث یک پارک محله ای عملی خواهند کرد. اما این وعده در حالی است که تاکنون اقدام به خصوصی در این راستا انجام نشده و به گفته اهالی دیگر نمی توان به وعده مسئولین در خانه خدا هم اعتماد کرد.
علی ای حال چشم انتظاری اهالی منطقه امیرکبیر هم چنان ادامه دارد و در این میان باز هم وعده های محقق نشده برخی مسئولان باعث رنجش خاطر جمعی از شهروندان شد.

شاید این هفته ثمر داد شاید
عبدالناصر گرگیچ رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر زاهدان نیز در آن نشست گفته بود: 150 میلیون تومان بودجه برای احیاء و ساخت پارک محله ای در این محل در نظر گرفته شده است که از دو هفته آینده اقدامات لازم برای شروع پارک محله ای امیرکبیر آغاز خواهد شد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
به گفته اهالی محل هفته ها یکی پس از دیگری سپری شد و سال جدید هم از راه رسید اما خبری از وعده داده شده به میان نیامد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز استان: زمین فوتبال، هدیه به اهالی محل
محمد مهدی مرعشی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز نیز در این نشست گفت: تا دو هفته آینده عملیات عمرانی برای ساخت پارک در این محل شروع خواهد شد.
این مسئول افزود: زمین فوتبال، هدیه مسئولین به اهالی محل است که در بودجه سال ۹۶ مدنظر قرار خواهد گرفت؛ در خانه خدا قول داده ایم و امیدواریم پیش اهالی محل رو سفید باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark