کد مطلب: 39153
 
نیازمند احزابی توانا و قدرتمند هستیم/"ندا" باید مبرا از فتنه 88 باشد
سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نیازمندیم که مجموعه احزابی توانا و قدرتمند داشته باشیم، گفت: اگر بنای فعالیت حزب "ندا" جذب افرادی به دور از فتنه 88 باشد، می‌تواند حزبی اصلاح‌طلب، پرجاذبه و موفقی باشد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۹
نیازمند احزابی توانا و قدرتمند هستیم/"ندا" باید مبرا از فتنه 88 باشد
 
به گزارش زاهدانه ، "غلامرضا مصباحی‌مقدم" درباره تشکیل حزب "ندا" با بیان اینکه این حزب در حوزه‌ اصلاح‌طلبان تعریف می‌شود، اظهارداشت: در صورتی که بنای فعالیت حزب "ندا" بر این باشد، افرادی را جذب کند که در دوره انتخابات سال 88 دچار فتنه نشده‌اند و آسیبی از این جهت ندیده‌اند، می‌تواند یک حزب اصلاح‌طلب پرجاذبه و موفقی باشد.

سخنگوی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد:‌ بنده تأکید می‌کنم که ما نیازمندیم که مجموعه اصول‌‌گرایان و اصلاح‌طلبان را با احزابی توانا و قدرتمند را جدا داشته باشیم.

مصباحی مقدم تصریح کرد: آنچه که برای بازسازی اصلاح‌طلبان ضرورت دارد ایجاد تشکلی است که این تشکل توانایی داشته باشد حداکثر نیروهای متفرقه شده این مجموعه را در چهارچوب خط قرمزهای نظام جذب و حفظ کند و با مواضع شفاف و با دیدگاه‌های مبتنی بر حمایت از اصول اساسی جمهوری اسلامی وارد بازی قدرت شود در این صورت میدان خوبی خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این صورت مشکلاتی را که پیش‌تر مجموعه اصلاح‌طلبان دچار آسیب آن شده بودند را می‌تواند از آن پرهیز کند و فعالیتش را در چهارچوب قواعد و قوانین نظام ادامه دهد.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark