کد مطلب: 59133
 
مشکلاتی که تمامی ندارند؛
یکه تازی ماشین های سنگین در خیابان های زابل
حضور خودرو های سنگین در شهر در حالی که خیابان های این شهر از چند دهه قبل تغییری نکرده یکی از علت های ترافیک است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از اوشیدا یکی از مهمترین معضلات شهر زابل وجود ترافیک عجیب خودرو ها در ساعات مختلف شبانه روز است که علاوه بر کلافگی راننده باعث شده تا حتی بسیاری از آمبولانس ها نیز به موقع بر سر محل تصادف نرسند.

حضور خودرو های سنگین در شهر و همچنین تعداد زیاد ماشین ها در حالی که خیابان های این شهر از چند دهه قبل تغییری نکرده یکی از علت های این ترافیک است.

اما این در حالیست که بسیاری از شهروندان اکنون از رانندگی در زابل ناراضی هستند و می گویند شورای ترافیک زابل آنطور که باید تصمیمات جدی برای حل این موضوع نگرفته است.

کامیون ها عامل ترافیک در زابل


علی بارانی یکی از شهروندان سیستانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در شهر هر گوشه ای را که نگاه کنید یک ماشین سنگین می بینید که بدون در نظر گرفتن ترافیک در شهر خودنمایی می کند.

وی افزود: این خودرو ها باید از کمربندی های ایجاد شده در بیرون از شهر استفاده کنند نه اینکه در شهر برای خودنمایی حضور پیدا می کنند.

این شهروند سیستانی بیان کرد:این در حالی است که در مسیر چهار راه پادگان زابل معضل ترافیک مربوط به خودروهای سنگین است و تا کنون هیچ تدابیری برای رفع آن صورت نگرفته است.

بودجه ساخت ورودی شهر گرفته شده است

محمد سرگزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: برخی از کمربندی ها در ورودی شهر زابل باید احداث شوند و این نیاز به ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

سرگزی تصریح کرد: بودجه اصلاح ورودی شهر زابل از سمت زاهدان گرفته شده است و ابلاغ نیز شده است و در آینده ای ورودی که شامل کمربندی های آن نیز می شود اصلاح خواهد شد.

وی افزود: با مدیر کل راهداری استان صحبت هایی در این خصوص انجام شده است وبه دنبال رفع این معضل هستیم.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark