کد مطلب: 28623
 
جمعی از رانندگان تاکسی شهرستان زاهدان
پیشرفت کشور در همه زمینه ها برای ما مهم است
جمعی از رانندگان تاکسی شهرستان زاهدان در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور گفتند: پیشرفت کشور ایران در زمینه های سیاسی و اقتصادی برای ما مهم است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۵۶
به گزارش زاهدانه ، محمود سریع القلم چندی پیش در برنامه ای که توسط موسسه فرهنگی امام موسی صدر تدارک دیده شده بود، به نقد پوپولیسم پرداخت و گفت: یک راننده تاکسی که از 5 صبح تا 12 شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه 3 بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.

پیرامون این حرف محمود سریع القلم خبرنگار ما به ایستگاه تاکسیهای شهرستان زاهدان رفت و نظر آنان را در این مورد جویا شد .
راننده ای گفت : اگر برای ایران هر تصمیمی گرفته شود و کشور تحریم شود و یا تحریم ها کم شود سود و زیان آن شامل حال قشر مرفه و سیاستمدار نمی شود و شامل همه مردم می شود . اگر تحمل همین مردم نبود و تحریم ها را با تمام گرانی هایی که به وجود آمده است را تحمل نمی کردند آیا این آقایون میتوانستند اینقدر راحت حرف بزنند.
و ادامه داد : اگر ایران در هر زمینه ای پیشرفت داشته باشد سود آن را همه مردم کشور می برند و مشکلی از همه کم می شود .

راننده ای دیگر که سن و سالش زیادتر بود گفت : درست است که ما برای سیر کردن شکم زن و بچه مان صبح تا شب کار می کنیم اما دلیل نمی شود که از اوضاع کشورمان غافل باشیم و چیزی ندانیم این حرف توهین بزرگی به قشر زحمت کش جامعه است. مگر شعار " انرژی هسته ای حق مسلم ماست " را همین قشر فریاد نزدند پس چطور ممکن است چیزی از آن و فواید آن نداند و ادامه داد ما 24 خرداد پای صندوق رای رفتیم تا اوضاع و مشکلاتمان کمتر شود نه اینکه از سوی مسئولین توهین بشنویم این است حق ما بجای تشکر !

راننده دیگری از اقدام تاکسیرانان تهران تعریف کرد و گفت ما هم تاکسیران هستیم و از آنان حمایت می کنیم و از اینجا به رئیس جمهور می گوییم که ما هم خواستار عزل و اخراج محمود سریع‌القلم هستیم و اگر رئیس جمهور واقعا به مردم خصوصا قشر زحمت کش کشور توجهی داشته باشید با جواب این توهین را بدهد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark