کد مطلب: 57766
 
شجاعت سردار حاجی زاده نشان دهنده ایمان و تقوای بالای او بود/هم اکنون سپاه در بلوچستان درکنار مردم سیل زده است
مدرس حوزه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان گفت:هم اکنون سپاه در بلوچستان درکنار مردم سیل زده است و این کم لطفی است که یک اتفاق سهوی را به پای تمام خدمات یک نهاد خدمتگذار و انقلابی بگذاریم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
 
مولوی عبدالمجید شه بخش در گفت وگو با خبرنگار زاهدنیوز ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری گفت: از این قبیل اتفاقات در تمام کشورهای جهان رخ می دهد و این حادثه همه مردم ایران و جهان را متاثر کرد.

مدرس حوزه دارالعلوم مسجد مکی زاهدان بیان کرد: نباید این اشتباه را به پای تلاش های بی وقفه سپاه که نقش موثری در راه امنیت و آبادانی کشور دارد، گذاشت، سپاه یک نهاد مردمی است و در طول 40 سال گذشته درکنار مردم بوده و امنیت کشور و منطقه را به خوبی برقرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سپاه در بلوچستان درکنار مردم سیل زده است، تصریح کرد: متاسفانه این کم لطفی است که یک اتفاق سهوی را به پای تمام خدمات یک نهاد خدمتگذار و انقلابی بگذاریم.

شه بخش با بیان این مطلب که مردم ما به خوبی خدمات مثبت سپاه که یکی از مهمترین آنها ایجاد امنیت در سیستان و بلوچستان است را درک می کنند، افزود: سردار حاجی زاده از خود شجاعت نشان داده و واقعیت ماجرا را با مردم در میان گذاشت که این نشان از ایمان و تقوای بالای این فرمانده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی که آمریکا و کشورهای استکباری به دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند باید بیشتر از قبل هوای نیروهای نظامی و انقلابی خود را داشته باشیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark