کد مطلب: 50376
 
عضو هیات علمی و استاد سیاسی دانشگاه آزاد مطرح کرد:
لطمه به چهره سردار سلیمانی لطمه به تفکر انقلابی است/ حاج قاسم خط مقدم جبهه جهانی اسلام در مقابل کفر است
عضو هیات علمی و استاد سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد یک اندیشه، تفکر و خط انقلابی است، گفت: مقابله با وی مقابله با ریشه و تفکر ناب انقلاب اسلامی بوده و لطمه به این فرد لطمه به خط و جریان انقلابی تلقی می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
 
سلطانعلی میر در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خط مقدم جبهه اسلام در مقابل کفر است، اظهار داشت: وی یکی از شخصیت های محبوب و نماد مقاومت ملت ایران است.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی خط مقدم مستضعفین در مقابل استکبار جهانی است، گفت: عده ای به دلایل واهی مباحثی را مطرح کرده تا این شخصیت مهم و تاثیرگذار در منطقه و جهان را خدشه دار کنند اما با هیچ شیوه ای نمی توانند راه به جایی ببرند.
عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه تخریب چهره حاج قام سلیمانی برنامه ای حساب شده از سوی عده ای خاص است، افزود: نقش سردار سلیمانی در معادلات منطقه ای، داخلی و بین المللی نقشی بارز و تعیین کننده است چرا که تمامی نقشه های منطقه ای آمریکا، دُوَل مرتجع منطقه ای و اسرائیل را با مشکل مواجه کرده است.
وی ادامه داد: جایگاه سردار سلیمانی یک شخص و فرد نیست بلکه نماد یک اندیشه، تفکر، جریان و خط انقلابی است لذا مقابله با وی مقابله با ریشه و تفکر ناب انقلاب  اسلامی است و لطمه به این فرد لطمه به خط و جریان انقلابی تلقی می شود.
میر در پایان گفت: از آنجایی که سردار سلیمانی پیش قراول و تعیین کننده مسائل منطقه ای، داخلی و بین المللی است عده ای می خواهند با تنگ کردن عرصه به خود فرصت تنفس بدهند اما نمی توانند با این روش ها به اهداف شوم خود دست یابند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark