کد مطلب: 45336
 
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان عنوان کرد
افزایش امکانات ورزشی در روستاهای سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امسال برطرف کردن مشکلات ورزشی روستاها در اولویت قرار دارد و در زمینه امکانات زیربنایی و ساخت و سازهای ورزشی نیز اولویت با روستاها خواهد بود.
تاریخ انتشار : شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۳
افزایش امکانات ورزشی در روستاهای سیستان و بلوچستان
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه،حسین ثوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان مانند تمامی ادارات در سال‌جاری برنامه‌های توسعه‌ای را برای حوزه ورزش مدنظر دارند و در زمینه تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 51 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را روستاییان تشکیل می‌دهند و می‌توان استعدادهای بکری را در مناطق روستایی کشف کرد گفت: امسال شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش در روستاها خواهیم بود.
این مسئول ادامه داد: در زمینه امکانات زیربنایی و ساخت و سازهای ورزشی نیز اولویت با روستاها خواهد بود.
وی گفت: پروژه‌های نیمه تمام در تمامی روستاها مورد بازدید قرار گرفته و با همکاری فرمانداران نسبت به احداث و تکمیل روند اجرایی آنها اقدام خواهد شد.
ثوری در پاسخ به اهالی روستای چرک در شهرستان نیمروز، پیگیر تکمیل و احداث پروژه سالن ورزشی این روستا هستند، گفت: از پروژه ورزشی نیمه تمام این روستا نیز بازدید به عمل آمده و با همکاری فرماندار شهرستان نسبت به تکمیل آن اقدام خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال با همکاری فرمانداران، رفع موانع و مشکلات حوزه ورزشی در روستاها در دستور کار خواهد بود.
این مسئول با بیان اینکه سال گذشته سال خوبی برای ورزش سیستان و بلوچستان بود اظهار داشت: به گونه‌ای که توانستیم با برگزاری جشنواره‌های مختلف و برگزاری مسابقات در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی چهره واقعی سیستان و بلوچستان را به دنیا معرفی کنیم.
وی ادامه داد: احیا ورزش‌های بومی محلی، آبی و ساحلی و ورزش‌های مورد علاقه جوانان امسال با جدیدیت پیگیری می‌شود.
ثوری استقبال مردم را از برگزاری مسابقات و جشنوراه‌های ورزشی بسیار خوب عنوان کرد و گفت: رخداد بیش از 100 رویداد ملی و بین‌المللی در حوزه ورزش طی سال گذشته بی‎نظیر بود و برای افزایش آنها در سال‌جاری تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark