کد مطلب: 56956
 
یک کارآفرین اقتصاد مقاومتی مطرح کرد:
دامداری راهی آسان برای کسب درآمد/ دولت حمایت لازم را از تولیدکنندگان انجام دهد
یک کارآفرین اقتصاد مقاومتی گفت: جوانان می توانند از راههایی به مثل دامداری، درآمد پایدار برای خود و چندین نفر دیگر ایجاد کنند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۹
 
فقیر محمد گمشادزهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز، افزود: طی یک سال گذشته و با کمک بسیج سازندگی و دریافت 50میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه، توانستم با خرید 20راس دام سنگین، برای 5نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمتها، مجبور به فروش 15راس از دامهای خریداری شده شدم و هم اکنون 5راس دام در دامداری خود دارم و روزانه 40لینر شیر را به بستنی فروشیهای میرجاوه و یا در بازارچه های سنتی منطقه به فروش می رسانم.

وی با اشاره به مشکلات خود گفت:در سنوات گذشته در زمینه تامین علوفه دامها با مشکل مواجه بودم اما با همکاری جهادکشاورزی توانستم یک چاه کشاورزی حفر و تولید علوفه را نیز در کنار دامداری داشته باشم.

وی با تقدیر از بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی، گفت: نیاز است دولتمردان در زمینه حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت لازم و قابل قبولی را داشته باشند.

وی خطاب به جوانان گفت: حتما نباید در انتظار کار دولتی بود، بلکه از کوچکترین فعالیتهایی که می شود انجام داد، معیشت خانواده ها را می توان تامین کرد فقط نیاز است پا به عرصه های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بگذاریم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark