کد مطلب: 53256
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
9دی روز تجدید میثاق ملت با ولایت/ جریان 9 دی روشنگری شود/ فتنه گران تنها ماندند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هر کس انقلابی و دلداده ولایت و نظام جمهوری اسلامی است میزبان، حامی و برگزار کننده جلساتی خواهد بود که در آن جریان 9 دی روشنگری شود لذا هر کس مخالفت با این موضوع داشته باید پاسخگو باشد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
 
عباس صفدری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه 9دی انقلاب اسلامی را در سال 88 بیمه کرد، اظهار داشت: در این روز پیوند ناگسستنی امت با امامت شکل گرفت.
وی گفت: با نگاهی گذرا به اتفاقات عظیم و بزرگی که در طول تاریخ پیش آمده در می یابیم انقلاب اسلامی در هر برهه از زمان دستخوش توطئه ای از سوی دشمنان بوده که چشم دیدن شکل گیری نظام انقلاب اسلامی را نداشته و استحکام، استقرار و تداوم نظام مقدس برای آنها قابل تامل نبوده لذا مرتب با بررسی، پژوهش و واکاوی های خود در تلاش بوده تا به هر نحوی به نظام اسلامی لطمه وارد کنند.
این مسئول با اشاره به اتفاق مهمی که در سال 88 رخ داد، افزود: 9 دیماه نشانه پایداریِ ماندنی و تاریخی ملت ایران بر سر ارزش های انقلابی و اسلامی است.
وی ادامه داد: با ورود هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه صف آرایی جبهه انقلابی با ضد انقلاب مشخص و فتنه گران آن زمان تنها ماندند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه 9دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در مقابل فتنه بزرگ آمریکایی است، بیان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب در قرامین خود اشاره کردند در 9 دی موضوعی با عنوان چپ و راست یا اصولگرایی نداشتیم این روز را همه پاس داشتند زیرا تجدید میثاق ولایت با امت بود از همین رو همه در صحنه حضور پیدا کرده و دشمن را شکست دادند.
صفدری تاکید کرد: حضور و حمایت مردم از نظام و ارزش های اسلامی و جایگاه ولایت فقیه در 9 دی نقش کاملا کلیدی بود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark