کد مطلب: 59296
 
شهید «فخری‌زاده» اگر حامی برجام بود ترور نمی‌شد/ این شهید بزرگوار یک دانشمند راهبردی بود
نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه شک نداریم که اگر شهید فخری زاده طرفدار برجام بود هرگز ترور نمی شد و به شهادت نمی رسید تصریح کرد: کسانی که این عکس ها رامنتشر کردند اگر بر این ادعای خود راسخ هستند اظهارنظری از این دانشمند هسته ای به مردم نشان دهند که گفته باشد کشور با برجام اوج گرفت و به قله های رفیع دست پیدا کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۲
 

به گزارش زاهدنیوز،«مجتبی رحماندوست»، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از جریانی که تلاش در مصادره کردن شهید فخری زاده به نفع برجام دارد گفت: هیچ کس به سراغ بانیان و برپاکنندگان برجام نرفته که آنها را مورد هدف قرار دهد. به صرف اینکه شهید فخری زاده هدف دشمن قرار گرفته و به شدیدترین صورت به شهادت رسیده است نشان می دهد که مرامش دشمنی با تروریست ها و منافقین است، مرام دشمن این است از کسانی که پای علم برجام سینه می زنند هیچ دلخوری ندارد.

رحماندوست با اشاره به اینکه مقام علمی و شخصیتی شهید محسن فخری زاده فراتر از سیاست های مقطعی کشور است عنوان کرد: برجام یک سیاست اصولی و جاودانه که از پایه های نظام اسلامی باشد، نیست اصول انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، جمهوریت، اسلامیت و قانون اساسی است که هرگز تغییر نمی کند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه چهره ای ماننده شهید فخری زاده هرگز زندگی خود را محدود به سیاست های مقطعی نکرد تصریح کرد: در این 7 سال و نیم گذشته علم و پرچمی به نام برجام بلند شد و با افول دولت پرچم برجام پایین خواهد آمد بنابراین نمی توان پذیرفت که برخی جریانات یک شهید علمی برجسته را به برجام متصل کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای علمی با خون خود پای شخصیت و آرمانشان را امضا کردند تاکید کرد: دانشمندان علمی فراتر از درگیری های سیاسی و فضاسازی های جناحی هستند، به طوری که فرزندان شهید فخری زاده از زبان پدرشان عنوان کردند که وی سیاسی نبود و همواره می گفت من یک کارمند علمی هستم؛ شهید فخری زاده یک دانشمند راهبردی بود که تعدادی از دانشمندان هسته ای کشور که به شهادت رسیدند شاگردان وی بودند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه شک نداریم که اگر شهید فخری زاده طرفدار برجام بود هرگز ترور نمی شد و به شهادت نمی رسید تصریح کرد: کسانی که مدعی هستند شهید فخری زاده حامی برجام بود و عکس دریافت مدال خدمت و افتخار وی از رئیس جمهور را منتشر می کنند اگر بر این ادعای خود راسخ هستند اظهارنظری از این دانشمند هسته ای به مردم نشان دهند که گفته باشد کشور با برجام اوج گرفت و به قله های رفیع دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark