کد مطلب: 28155
 
بهترین نرم افزارهای کاربردی برای تلفن همراه +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
دانلود
 
دانلود
تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

دوربین عکاسی حرفه ای - آندروید


اگر به دنبال یک برنامه قدرتمند دوربین عکاسی و فیلمبرداری برای موبایل اندرویدی خود هستید سایت یک موبایل به شما برنامه Camera Awesome را پیشنهاد میدهد.نرم افزاری که بدون شک جزو قدرتمندترین و برترین ابزارهای عکاسی و فیلمبرداری در اندروید به شمار می رود با امکانت فوق العاده که حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

** امکانات بسیار زیاد برای گرفتن هرچه بهتر عکس
** دارای گرید های مختلف برای عکاسی
** بیش از 100 افکت مختلف
** امکان چرخش عکس ، براش های مختلف و ...
** حالت عکاسی پشت سره هم با سرعت بسیار بالا
** حالت تشخیص چهره
** حالت تثبیت کننده عکس برای جلوگیری از لرزش دست هنگام عکاسی و فیلم برداری
** دارای ویرایشگر بسیار قدرتمند برای تنظیمات رنگی و قرار دادن فریم و افکت های بسیار زیبا و مختلف برای عکس ها

دانلود

نرم افزار منوهای اضافی - سیمبین


نرم افزار کارآمد MenuBar Belle Extra Buttons  برای  Symbian^3 Anna Belle، نرم افزار بسیار کارآمد منو بار که با استفاده از این برنامه شما میتوانید دو آیکون قفل صفحه و تسک منیجر را در قسمت پایین صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید.

دانلود

افزایش عمر باتری - آیفون


نرم افزار حرفه ای سازی و کاستومایز کردن باتری Battery Life v.1.0  برای آیفون و آیپاد و آیپد که به شما امکان مدیریت حرفه ای باتری گوشی خود را می دهد تا بتوانید مصرف خود را مشاهده کنید و پر مصرف ترین برنامه ها را برای کاهش مصرف ببندید.

دانلود

نرم افزار شمارش ضربان قلب - ویندوز فون



نرم افزار Heart Rate Monitor به شما اجازه می دهد تا ضربان قلب خود را در یک مرحله به سادگی اندازه گیری کنید کافیست که نوک انگشت خود را بر روی دوربین گوشی خود قرار دهید تا ضربان قلب شما بر روی نمایشگر ظاهر شود.شما با این برنامه می توانید در هر مکان و در هر زمان به راحتی با استفاده از تلفن همراه ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید و از سلامت خود آگاه شوید.

ذانلود
Share/Save/Bookmark