کد مطلب: 52815
 
یادداشت/
میزبانی از کاروان عشق در آخرین روزهای ماه صفر
در آخرین روزهای ماه صفر مردم ولایت مدار زاهدانی میزبان استقبال از 10 پرستوی عاشق از دیار جبهه ها شدند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
 
به گزارش زاهدانه، خبرآمد خبری در راه است خرم آن دل که از آن آگاه است؛ بار دیگر حال و هوای شهرستان زاهدان مزین به بوی عطر معطر 10 پرستوی عاشق از دیار جبهه ها شد. در خیل این جمعیت هستند مادران، پدران و همسرانی که سال هاست هنوز هم چشم انتظار خبری از یوسف گم گشته خود بوده تا تکه استخوان یا حتی پلاکی از جگرگوشه شان جستجو کنند. هنوز هم هستند خواهران و مادرانی که تا خبر از تفحص پیکر مطهر شهدا می شود چشم دلشان روشن می شود که شاید اینبار یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور...
بالاخره پس از روزها چشم انتظاری ورود پیکر مطهر شهدا باعث شادی مردم میهمان نواز این دیارشد، مردمی که منتظر بودند تا از میهمانان حسینی که در روزهای آخر ماه صفر میهمان همیشگی شهرشان می شوند، استقبال کنند.
حواسمان باشد! این میهمانان همان شهدایی هستند که حکایت‌های دلدادگی آنان بر تاریخ درخشان این مرز و بوم می‌درخشد. همان‌ها که پیش‌قراولان جاده عشق بودند و رفتند تا روزی با بازگشت خود درس عشق و دلدادگی را به بازماندگان یادآوری کنند.
آمدند تا یادمان باشد؛ در راه سربلندی، جاودانگی و ماندگاری این نظام چه جوانانی جان خویش را فدا کرده تا نام دین در کشور زنده بماند وسربلند بمانیم، خودشان می آیند و نمی گذرند از یادشان برویم. استخوان های بی پلاکشان می آیند تا گمنام بمانند، تا به همه تعلق داشته باشند. همانگونه که وقتی رفتند، برای همه رفتند.
شهیدان گمنام می آیند تا بگویند که آنگونه که رهبرمان فرمودند باید همه اقشار جامعه، روحیه و تفکر بسیجی داشته باشند. از همین رو باید با تفکر بسیجی مانند شهدای گمنام، درگمنامی، جهادی باشیم زیرا پیغام این شهدا این است که راه نجات ما، گمنامی در جهادگری است.
اکنون ما باید میزبان خوبی برایشان باشیم تا در غربت احساس تنهایی نکنند. اینها آمده اند تا بگویند پشتیبان ولایت باشیم و در کنارش بمانیم تا رستگار شویم.
در این بین حواستان باشد اگر کاری برای رضای خدا انجام دادید، بگذارید آن اقدام شما در گمنامی به سر برد مبادا اجر اخروی کارتان را با دادن عملکرد بهتر در دید عموم از دست دهید.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark