کد مطلب: 61905
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
آرمان‌های معنوی انقلاب اسلامی منحصربه‌فرد است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دستاوردهای معنوی و انقلابی منحصربه‌فردی است که از این دستاوردهای معنوی باید بهره‌مند شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیل زاهدنیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی اکبرپور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در زاهدان با اشاره به مراسمت ماه رجب بیان کرد: ۱۳ رجب ایام ابیض نام‌گرفته است و اعتکاف هم‌زمان با ولادت مولا علی (ع) از سیزدهم ماه رجب آغاز می‌شود.

وی افزود: اعتکاف که یکی از سنن میکده حضرت حق است به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان گرفت و قبل از انقلاب فقط یک عده‌ای از خواص به این موضوع اهمیت داشتند و در جریان بودند که اعتکافی هم وجود دارد؛ اما در حال حاضر مساجد ما گنجایش معتکفین را به‌سختی دارد و این سنت حسنه دستاورد نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبرپور با اشاره به شهادت زینب کبری (س) افزود: زینب افتخار فرزندی حضرت علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) را دارد؛ اما امتحاناتی که خداوند برای زینب (س) پیش آورد و ایشان سربلند از امتحانات الهی بیرون آمدند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: صبر، بصیرت، امام‌شناسی و پاسداشت یاد و نام شهدای کربلا و هیچگاه دست حمایت امام‌زمانش برنداشت و باعث حرکت انقلابی امام حسین (ع) بود، از خصوصیات بارز ایشان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی سالگشت پیروزی جمهوری اسلامی ایران است که به تعبیر خیلی از سیاسیون دنیا معجزه قرن بود که توسط امام خمینی (ره) رقم خورد.

وی ادامه داد: به اعتراف بسیاری از سیاسیون دنیا ماندگاری این انقلاب معجزه دیگری است که به دستان مبارک و هدایتگری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و پشتوانه مردم رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده حضرت حق است و هیچ‌کسی نمی‌تواند به آن ضربه‌ای وارد کند، گفت: دستاوردهای چهل و چندساله انقلاب را نباید در چارچوب مادیات مقایسه کرد، دستاوردهای معنوی و انقلابی منحصربه‌فردی است که از این دستاوردهای معنوی باید بهره‌مند شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark