کد مطلب: 61149
 
همایش شیرخوارگان حسینی زمینه ساز تربیت سربازان امام زمان (عج)
حجت الاسلام رضایی گفت: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در همه استان ها ودر دنیا در حال برگزای است و این همایش ها زمینه ساز تربیت سربازان امام زمان (عج) است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام رضایی خطیب دعوتی در همایش شیرخوارگان حسینی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد با بیان اینکه، امروز روز هفتم از ماه محرم است که به نام شیرخواره اباعبدالله نامگذاری شده است و این همایش در سراسر دنیا و در ایران برگزار شد گفت: برخی از مادران امروز در این همایش شرکت دارند که سالها بچه دار نمی شدند و دکترها م جواب کرده بودند اما با حضور در چنین همایش ها و توسل به باب الحوائج حضرت عللی اصغر (ع) بچه دار شدند و امروز با فرزندانشان در همایش شیرخوارگان حسینی حضور پیدا کردند

وی افزود: حضرت علی اصغر باب الحوائج است و با دستان کوچکش گره های زیادی را باز کرده است امروز نباید این فرصت را از دست داد و در خانه باب الحوائج شیرخوار برویم و برای حاجات خود به این دردانه اباعبدالله الحسین متوسل شویم.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: نوزادان در پیشگاه خدا حرمت دارند و فرزندان رحمت و برکت هستند و باید قدردان این نعمت و برکتی که خداوند به ما عنایت کرده است باشیم.

وی با اشاره به اینکه شیردهی به نوزادان خیلی مهم است خطلاب به مادران گفت: در روایت ها ی ما به شیر دهی مادر به نوزاد تاکید فراوان شده است و تا می توانید شیر به بچه های خود دهید چرا که تمام اخلاق و محبت شما از شیر به بچه ها منتقل می شود.

وی ادامه داد: در روضه امام حسین وقتی با اشک چشم به فرزندان خود شیر می دهید این شیر با عشق به مکتب حسینی آغشته به وجود نوزاد منتقل می شود.

این خطیب بیان کرد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در همه استان ها ودر دنیا در حال برگزای است و این همایش ها زمینه ساز تربیت سربازان امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه خدا نوزادان را دوست دارد و اگر نوزادی را خوشحال کنیم خداوند و پیامبر را خشنود و شاد کردیم گفت: در روایتی امام علی (ع) در باب اهمیت وجود نوزادان فرمودند: "اگر نبود وجود نوزادان شیر خوار و پیران پشت خمیده عذابی شدیدی خدا برای گناه کاران قرار می داد"

وی در شان مقام مادر در نزد خداوند متعال گفت: مادر در پیشگاه خداوند ارزش و حرمت بالایی دارد به طوری که خداوند یکی از ملاک های بهشتی قرار دادن افراد را منوط به رضایت مادر قرار داده است و رضایت مندی مادر در پیشگاه خداوند بالاتر از رضایت مندی پدر است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark