کد مطلب: 49819
 
روایت امام جمعه زاهدان از ماجرایی عجیب درباره یکی از شهدای اهل سنت «مدافع اسلام»
آیت الله عباسعلی سلیمانی خاطره ای قابل تامل از یکی از شهدای اهل سنت در بلوچستان بیان کرد اند که یک شب در خواب، پسرخاله خود را می بیند و به او می گوید در سوریه در جبهه حق و اسلام حقیقی شهید شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۵
 
به گزارش زاهدانه، آیت الله عباسعلی سلیمانی خاطره ای قابل تامل از یکی از شهدای اهل سنت در بلوچستان بیان کرد که شرح آن در ذیل آورده شده است.
امام جمعه زاهدان در حاشیه مراسم تشییع شهید «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک» از مدافعان اسلام در زاهدان سخن می گفت که در ادامه آن به بیان خاطره ای از شهدای اهل سنت بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: فرزند یکی از ائمه جمعه اهل سنت زاهدان، که پسر خاله او برای مبارزه با تکفیری ها به سوریه رفته بوده، بیان کرده اند که یک شب در خواب، پسرخاله خود را می بیند که به او می گوید در سوریه در جبهه حق و اسلام حقیقی شهید شده و بزودی جنازه وی را می آورند و از او درخواست می کند که هنگام آوردن جنازه وی به بلوچستان، او را در کنار مزار مادربزرگش که نامش «زینب» است، دفن کنند.
وی گفت: فرزند این امام جمعه اهل سنت، صبح جریان خواب را برای پدرش تعریف می کند و از آنجایی که در آن موقع هیچکس نه تنها افراد خانواده وی و حتی مسئولین استان نیز از شهادت این شهید اهل سنت مدافع اسلام ناب در سوریه خبر نداشته اند، این امام جمعه اهل سنت به او می گوید که جریان این خواب را برای کسی تعریف نکند و ممکن است که این موضوع تنها یک خواب بوده باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند روز خبر شهادت این رزمنده اهل سنت در سوریه توسط مسئولین به خانواده این شهید خبر داده می شود و به وصیت این شهید جنازه وی را در کنار مادربزرگش که «زینب» نام داشته، دفن می کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark