کد مطلب: 31629
 
از امروز
اعلام آماده باش ایستگاه های آتش نشانی زاهدان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: تمامی ایستگاه ها و آتش نشانان این سازمان در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال به حالت آماده باش درآمدند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
اعلام آماده باش ایستگاه های آتش نشانی زاهدان
 

به گزارش زاهدانه ، فرهاد فراهی اظهار داشت : تعداد 8 ایستگاه به همراه 120 آتش نشان از امروز تا پایان 15 فروردین ماه سال آینده به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل خواهند بود.

وی افزود: به منظور تامین ایمنی شهروندان و تسریع در ارایه خدمات علاوه برایستگاه های ثابت آتش نشانی در سطح شهر نسبت به استقرار خودرو های این سازمان به صورت سیار و در اماکن عمومی در ایام نوروز اقدام خواهد شد.

وی بیان داشت: در طرح نوروزی 93 تعداد 120 آتش نشان و نیروی امداد و نجات برای رایه خدمت به شهروندان در ایام تعطیلات و به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل به سر خواهند برد.

فراهی همچنین با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال ادامه داد: استفاده از مواد محترقه و نا ایمن سبب شده تا سال نو برای برخی به جای شادی با تلخ کامی آغاز شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده ای به جای چهارشنبه سوری به فکر چهارشنبه سوزی هستند و همین امر سبب شده تا در ایامی که همه به فکر تحویل سال نو باشند نیروهای این سازمان و مدیریت شهری در آماده باش کامل به سر برند.

وی توصیه کرد تا جوانان و نوجوانان در کنار خانواده ها و با حضور والدین خود این مراسم را برپا کنند و از انجام حرکات مخاطره آمیز جدا خودداری کنند.

  انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark