کد مطلب: 58152
 
مدیر امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت عنوان کرد؛
امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کرد /تدبیر و درایت امام راحل در رهبر معظم انقلاب مشهود است
مولوی عبدالغنی دهانی گفت: روشنگری و تدبیر و درایت امام راحل در رهبر معظم انقلاب مشهود است، ایشان تاکنون تمام توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۷
 
مولوی دهانی مدیر امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در گفت و گو با زاهد نیوز، بیان کرد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کرد به طوریکه در چند دهه اخیر شاهد افزایش مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان در کشورهای اسلامی و عربی هستیم تاجاییکه در شعارهای جوانان عرب می شنویم که می گویند ما فرزندان خمینی هستیم.

وی افزود: بیداری اسلامی در کشورهای عربی از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند شاهد افول ابرقدرت ها و استکبار جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه علم آموزی از تاکیدات امام خمینی(ره) به جوانان است، خاطرنشان کرد: اگر نسل جوانان با ویژگی های علمی امام خمینی(ره) بیشتر آشنا شوند تلاش بیشتری برای فتح قله های رفیع علم و دانش خواهند کرد و جوانان باید اخلاق سیاسی، زندگی فردی و برخورد با خانواده مسائل مختلف تربیتی را از سیره زندگی امام راحل بیاموزند.

مولوی دهانی تاکید کرد:اگر اندیشه و رفتارسیاسی امام خمینی (ره) در بین نسل جدید تبیین شود و نسل جوان با استکبار ستیزی ایشان بیشتر آشنا شوند به ماهیت استکباری دولت آمریکاو دشمنی عمیق آن با ملت ایران پی می برند وهرگز تن به سازش و دوستی با چنین دولت جنایتکاری نخواهند داد.

وی اذعان کرد: امام خامنه ای فرزند شایسته حضرت امام خمینی(ره) و جانشین برحق ایشان به خوبی توانسته این انقلاب را سکانداری کند روشنگری و تدبیر و درایت امام راحل در رهبر معظم انقلاب مشهود است، ایشان تاکنون تمام توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

انتهای پیام//
Share/Save/Bookmark