کد مطلب: 57180
 
امام جمعه زاهدان:
نمی‌توان به آمریکا و اروپا اعتماد کرد/مردم جامعه از مشکلات اقتصادی و رخنه فساد در برخی مجموعه ها گلایه مند هستند
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: آمریکا و اسرائیل جز خیانت به کل دنیا هیچ کاری نکرده‌اند، با خروج ایران از برجام، بار دیگر به کل دنیا ثابت می کنیم که نمی‌توان به آمریکا و اروپا اعتماد کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد، افزود: در چند روز گذشته دشمن آرایش جنگی برای کشور ایران به خود گرفته و در برابر ما صف کشیده اند و ما باید متحد باشیم و در پشت سر فرمانده کل قوا و گوش به فرمان ایشان باشیم.

وی ادامه داد: ملت ایران از اقدام رئیس جمهور و شورای امنیت ملی کشور در برخورد با آمریکا و اروپا حمایت کرده و اقدام متقابل و در شان ملت ایران را در مقابل عهدشکنان را خواستار هستند.

وی تاکید کرد: این امر درس بزرگی بود برای همه که هیچگاه به دشمن اعتماد نکنیم و با استفاده از توان داخلی مسیر انقلاب را با کمال قدرت پیش ببریم.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: آمریکا مجدد خواهان مذاکره با کشور ما است، اما نمی‌داند این مردم سختی بسیار کشیده اند و پای خون شهدای خودشان ایستاده اند و‌ دیگر اعتماد به آنها نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جلساتی که پای درد دل مردم می‌نشینیم، مردم از مشکلات معیشتی گله‌مند هستند و این تقاضا را از مسؤولان دارند که ارتباط خود را مردم بیشتر کنند و تلاش کنند تا این گرفتاری ها و مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: مسئولان ما باید بدانند که خدمتگزار ملت هستند و نباید از هیچ گونه تلاشی برای این مردم کوتاهی کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark